2

داورزنی عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی والیبال شد

  • کد خبر : 175152
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

رئیس فدراسیون والیبال ایران از سوی مجمع سالیانه کنفدراسیون والیبال آسیا به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) انتخاب شد.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) جهت انتخاب رئیس، نواب رئیس، اعضای هیئت رئیسه، رؤسای منطقه‌ای و نمایندگان کنفدراسیون آسیا در فدراسیون جهانی با حضور آری گراسا، رئیس فدراسیون بین المللی والیبال از روز گذشته (سه‌شنبه) در ریاض پایتخت کشور عربستان سعودی با حضور میهمانانی از جمله الکساندر بوریچیچ، رئیس کنفدراسیون اروپا و عمرو الوانی، رئیس کنفدراسیون آفریقا آغاز شده و به‌مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران نیز در این اجلاس شرکت کرده که در انتخابات اعضای هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا موفق به حفظ کرسی ایران و عضویت در این هیئت شد. وی سپس به‌عنوان نماینده آسیا در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون جهانی نامزد شد که در این انتخابات نیز برگزیده شد تا برای نخستین بار در تاریخ والیبال کشورمان یک ایرانی به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون جهانی در آید.

در جلسه صبح امروز همچنین صالح بن ناصر از عربستان موفق شد با رأی قاطع اعضا برای چهار سال دیگر کرسی ریاست کنفدراسیون آسیا را برای خود حفظ کند.

مجمع سالیانه کنفدراسیون آسیا امشب به کار خود پایان می‌دهد و سایر انتخابات از جمله انتخاب اعضای کمیته‌های مختلف داخلی کنفدراسیون آسیا ماه آینده در جلسه هیئت رئیسه در مقر کنفدراسیون در بانکوک تایلند انجام خواهد شد که داورزنی نیز به‌عنوان عضو هیئت رئیسه در آن حضور خواهد داشت.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان با پایان یافتن اجلاس کنفدراسیون آسیا طبق برنامه میزبان برای میهمانان مسلمان اجلاس، به زیارت بیت‌الله الحرام مشرف خواهد شد و بامداد دوشنبه به تهران باز خواهد گشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر