1

سرلشکر جعفری: سازماندی ۲ هزار گردان بسیجی الی بیت المقدس

  • کد خبر : 175247
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶

فرمانده کل سپاه از تشکیل ۵۰۰ گردان امام حسین(ع) و ۱۵۰۰ گردان بیت المقدس بسیج در سراسر کشور خبر داد.

رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس بسیج با حضور ۱۲۰ گردان از بسیجیان کشور در یکی از مناطق اطراف قم درحال برگزاریست.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس، با بیان اینکه آمادگی دفاعی بسیج در ابعاد مختلف از جمله ساختاری و سازماندهی در مقایسه با قبل تغییر کرده است،‌ گفت: اکنون در استان‌های مختلف کشور ۵۰۰ گردان امام حسین (ع) و ۱۵۰۰ گردان بیت‌المقدس تشکیل و سازماندهی شده است.

سردار جعفری گفت: کشورهای مختلف حسرت داشتن چنین نیرویی را می‌خورند.

وی با اشاره به کارکرد بسیج در حوزه‌های امنیتی، دفاعی، سیاسی، فرهنگی و جنگ نرم و کمک به اقتصاد مقاومتی و ایجاد وضعیت مناسب اجتماعی گفت: یکی از پیام‌های این رزمایش دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است و این اولین رزمایش مشترکی است که یگان‌های بیت‌المقدس تحت فرماندهی واحد انجام می‌دهند.

سرلشکر جعفری با اشاره به ایجاد ناامنی به وسیله تحریک دشمنان در کشورهای منطقه و اروپا، حوادث پاریس را اوج این ناامنی‌ها دانست و تصریح کرد:‌ دشمن تلاش زیادی کرد تا کشور ما را نیز ناامن کند اما با اقتدار و تلاش نیروهای امنیتی همه این توطئه‌ها خنثی شد.

وی اظهار داشت: این ناامنی‌ها امروز از منطقه فراتر رفته اما باید توجه داشت که هدف اصلی آنها، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است ولی دشمن امروز فهمیده است که نمی‌توان با زبان زور با جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد و به اینکه ایران اسلامی امروز یک ابرقدرت منطقه‌ای است اذعان دارند.

وی یکی دیگر از دستاورد های بسیج را گره خوردن نیروهای مردمی و مدافع انقلاب به یکدیگر در ایران، سوریه و عراق و یمن دانست و گفت: همه این نیروها با هم وحدت دارند که به معنای تشکیل امت واحده اسلامی است و این وحدت و همدلی ان‌شاءالله تا زمان ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: از آنجا که تهدیدات علیه امت اسلامی در حال تغییر است، ما نیز باید توان خود را به روز کنیم و رزمایش امروز تمرینی برای مقابله با تهدیدات فرامنطقه‌ای و جنگ‌های نیابتی علیه کشورمان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175247

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر