2

تدارک برنامه های ویژه برای برگزاری مطلوب اجلاس بین المللی IDRIM در اصفهان

  • کد خبر : 175403
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

معاون پژوهشی پژوهشگاه شاخص پژوه از تدارک کمیته های ویژه و برنامه های لازم برای برگزاری مطلوب کنفرانس بین المللی کاهش ریسک حوادث و بلایا ۲۰۱۶ IDRIM در اصفهان خبر داد.

دعوت از نهادهای استان و کشور برای برگزاری مطلوب همایش بین المللی مدیریت بحران در اصفهان

معاون پژوهشی پژوهشگاه شاخص پژوه از تدارک کمیته های ویژه و برنامه های لازم برای برگزاری مطلوب کنفرانس بین المللی کاهش ریسک حوادث و بلایا ۲۰۱۶ IDRIM در اصفهان خبر داد.
به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه شاخص پژوه، پروفسور ایران غازی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پژوهشی پژوهشگاه شاخص پژوه که با حضور مدیران و اعضای هیئت علمی پژوهشگاه شاخص پژوه برگزار شد، برگزاری کنفرانس بین المللی کاهش ریسک حوادث و بلایا، چالش ها و فرصت های رشد پایدار در سال ۲۰۱۶ به میزبانی کشور جمهوری اسلامی ایران در پژوهشگاه شاخص پژوه را فرصت مغتنمی برای مقابله با ایران هراسی و تقویت جایگاه علمی ایران اسلامی در نظام بین الملل و به ویژه در حوزه مدیریت بحران دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری کنفرانس بین المللی کاهش ریسک حوادث و بلایا به میزبانی کشورمان، بهترین فرصت برای افزایش مناسبات ایران با کشورهای مختلف است.
وی از تشکیل دبیرخانه همایش و کمیته علمی و پژوهشی و همچنین کمیته های امور بین الملل، تدارکات، حفاظت و حراست، روابط عمومی، انتشارات، بودجه و امور مالی و نشر در این رابطه خبر داد و گفت: برگزاری همایشی بین المللی در طراز جهانی و با این حجم از میهمان، نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها و نهادها برای حفظ آبرو و شانیت نظام و انقلاب اسلامی است.
معاون پژوهشی پژوهشگاه شاخص پژوه از برگزاری جلسات با مسئولان کشور و استان اصفهان به منظور جلب مشارکت ایشان در برگزاری این همایش خبر داد و گفت: در هفته گذشته جلسه ای با تنی چند از مسئولان شهر اصفهان برگزار شده و مقرر گردید در این رابطه همکاری هایی صورت گیرد.
پروفسور غازی با دعوت از همه مسئولان و کارشناسان، از آنان خواست از فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را برای تقویت جایگاه علمی کشور و معرفی ایران اسلامی و شهر اصفهان به جهانیان استفاده لازم را ببرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175403

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر