2

مدافع حرمی که «حاج قاسم» بر دستانش بوسه زد +تصاویر

  • کد خبر : 175434
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۶:۴۹

مردم کرمانشاه شامگاه جمعه با پیکر شهید مدافع حرم ستار عباسی در محل گلزار شهدای این شهر و با حضور خانواده این شهید وداع کردند.

مردم کرمانشاه شامگاه جمعه با پیکر شهید مدافع حرم ستار عباسی در محل گلزار شهدای این شهر و با حضور خانواده این شهید وداع کردند.
در این مراسم که با حضور پر رنگ مردم و خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد، سردار حبیب الله ساکی فرمانده گروه ۶۲ توپخانه مومنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.
وی با اشاره به پاکی و اخلاص شهدای مدافع حرم گفت: شهید عباسی یکی از موثرترین مهره های مستشاری سپاه در سوریه بود که شاهکارهای نظامی وی بر کسی پوشیده نیست.

 

اثربخشی شهید در جلوگیری از سقوط یک شهر استراتژیک

سردار ساکی ادامه داد: اگر شهید عباسی در یکی از عملیاتهای مهم مقابله با تروریستها حضور نداشت بدون تردید یکی از حساس ترین شهرهای سوریه سقوط می کرد و تبعات آن بسیار سنگین می بود.
این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: بعد از این عملیات ژنرال های نظامی ارتش سوریه به شهید عباسی پیشنهاد همکاری در قالب این ارتش با مزایای خاص را دادند که پاسخ این شهید بزرگوار حقیقتا درس آموز بود.
وی ادامه داد: شهید عباسی با بصیرتی عمیق در قبال این پیشنهاد می گوید من سرباز ولایت فقیه هستم و جز در این لباس نمی توانم خدمت کنم چرا که همه ایمان و توانایی من در سربازی برای ولایت است.
فرمانده گروه ۶۲ توپخانه مومنون با اشاره به اینکه متاسفانه در تاریخ صدر اسلام در زمان امام حسین (ع) و حتی امروز هم داریم افرادی را که برای ولی خود در قبال ماندن شرط گذاشتند گفت: شهید عباسی کسی است که سردار قاسم سلیمانی برای همین ایمان او بر دستانش بوسه زده است.

 

 

 

 

ماجرای سلام دادن شهید به امیرالمومنین (ع) در بیهوشی

ساکی که در جمع کثیری از مردم کرمانشاه سخن می گفت با اشاره به خاطره ای از شهید عباسی که به گفته وی در همین جمع برای آن ۵ نفر شاهد حضور دارند، اظهار داشت: روزی بعد از جراحت دست شهید عباسی او مورد عمل جراحی قرار گرفت که بعد از به هوش آمدنش در جای خود نشست و چنان که حضور کسی را حس کند دست را بر سینه گذاشت و گفت ” السلام علیک یا امیرالمومنین (ع) “.
وی همچنین خانواده شهدا را اسوه های صبر و استقامتی خواند و گفت: همسران و مادران شهدا زینبوار در شرایط دیگری مدافع حرم هستند.

 

 

 
گفتنی است در پایان این مراسم مردم کرمانشاه با مداحی ذاکران اهل بیت (ع) با پیکر پنجمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه وداع کردند.

 

 

مرصاد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175434

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر