2

انتقاد یک نماینده مجلس از رفتار نقوی حسینی در ماجرای ورامین

  • کد خبر : 175567
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۸:۱۹

اگر در دفعات قبل همانند برهم زدن مجالس سخنرانی آقای لاریجانی و یا حمله به آقای مطهری علیه خاطیان یک اقدام عاجل و سخت گیرانه ای اتفاق می افتاد ما امروز شاهد اینگونه رفتارها در ورامین نبودیم .

غلامعلی جعفرزاده ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در مورد اتفاقات قرچک ورامین و حمله به وزیر کشور دولت اصلاحات به خبرنگار نامه نیوز گفت:هر کاری که خلاف قانون انجام شود خطاست و ایجاد یک بی ثباتی و بی نظمی در کشور خلاف قانون است.

وی اظهار داشت: اگر معترضین به مجوز صادره اعتراض داشتند و آن را خلاف قانون می‌دانند باید بدانند که راهکارقانونی آن مشخص است واگرسخنران خطای انجام داده باشد راهکار قانونی این مطلب نیز مشخص است اما اتفاق تلخی که اصولا دراینگونه بحث ها می افتد زورآزمایی اجتماعی است یعنی یک عده ای راه و در را می بندد و اجازه ورود و خروج نمی دهند آن هم برای چیزی که معلوم نیست چه اتفاقی میافتد .

جعفرزاده بیان کرد:اگر بخواهیم اینگونه توجیه کنیم که اصلاح طلبان نشست زودهنگام انتخاباتی برگزار می کنند باید این را نیز در نظر داشته باشیم که جناح تندرو پایداری ازماهها قبل این کار را شروع کرده است و اگر چیزی بداست برای همه بد است .

وی تاکید کرد:بدتر از همه این است که دریک کار خلاف قانون یک نماینده قانونی و یک قانونگذار حضور پیدا کند ودر واقع همکاران ما باید در شیوه‌های رفتاری خودشان یکسری تجدید نظرها را انجام دهند نه اینکه در این گونه محافلی که ازابتدا تا انتهایش خلاف قانون است حضور و ظهور پیدا کنند و حتی سخنرانی هم انجام دهند قطعا این رفتار دامن زدن به یک بی نظمی و بی قانونی درکشور است که از یک نماینده قانونی ملت بعید به نظر می رسد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در دفعات قبل همانند برهم زدن مجالس سخنرانی آقای لاریجانی و یا حمله به آقای مطهری علیه خاطیان یک اقدام عاجل و سخت گیرانه ای اتفاق می افتاد ما امروز شاهد اینگونه رفتارها در ورامین نبودیم .

وی با بیان اینکه ما نگران این هستیم که این رفتارها استمرار داشته باشد گفت:متاسفانه فعلا کوتاهی های برای برخورد با این افراد خاطی مشاهده می شود این مماشت قطعا عواقب بدی به همراه دارد و اگر برخورد جدی صورت نگیرد درروزهای آینده باید شاهد صحنه های تلخ تر و بدتری نیز باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر