2

برگزاری یادواره شهدای نیروگاه اتمی بوشهر

  • کد خبر : 175709
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

همزمان با هفته گرامیداشت بسیج یادواره شهدای نیروگاه اتمی بوشهر با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان نیروگاه اتمی بوشهر و فرماندهان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد.

به نقل از میزان، یادواره شهدای نیروگاه اتمی بوشهر ظهر امروز با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان نیروگاه اتمی بوشهر و فرماندهان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد.

رئیس کارگاه نیروگاه اتمی بوشهر دراین مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: شهدا با ایثار و از جان گذشتگی ایران اسلامی را به اقتدار رساندند.

محمود جعفری با گرامیداشت هفته بسیج نقش مهم بسیج در عرصه‌های مختلف برشمرد و گفت: بسیج به منزله ولایت‌مداری و کوشش برای اجرای اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی سبب پویایی جامعه در ابعاد گوناگون می‌شود تصریح کرد: برای سرزندگی و پویایی جامعه نیازمند دانش و تفکر بسیج است.

رئیس کارگاه نیروگاه اتمی بوشهر با بیان اینکه بسیج یک اهرم مهم و اساسی در قدرت است افزود: ایران اسلامی با وجود بسیج اقتدار و دارای صلابت ویژه‌ای است که در جهان این تفکر مهم ترویج یافته است.

جعفری با بیان اینکه بسیج یک سرمایه ملی و مهم اجتماعی است افزود: مهندسان ایران اسلامی با بهره جستن از تفکر بسیجی به قله‌های رفیع علم دست یافته‌اند.

وی با بیان اینکه دانشمندان ایران اسلامی دانش هسته‌ای را بومی سازی کردند گفت: دست یابی دانشمندان به علم هسته‌ای سبب شدایران اسلامی در برابر شش قدرت بزرگ مقتدرانه به موفقیت برسد.

رئیس کارگاه نیروگاه اتمی بوشهر با تاکید بر بهره جستن از تفکر بسیجی در حوزه انرژی و علم هسته‌ای گفت: علوم هسته‌ای اکنون نیاز به تفکر جهادی و بسیجی دارد چراکه بسیج با ایثار گره خورده و تنها در چارچوب مقررات اداری نمی‌توان به موفقیت مهم دست یافت.

جعفری موفقیت ایران اسلامی در حوزه دانش هسته‌ای مرهون تفکر بسیجی دانست و افزود: دانشمندان هسته‌ای کشورموفقیت‌های خود را در صنعت و علوم هسته‌ای مرهون کار و تفکر بسیجی می‎دانند.

وی به موفقیت‌های علوم هسته‎ای پرداخت و بیان کرد: در زنجیره تولید سوخت هسته‌ای به طور کامل خودکفا شده‌ایم و به اطلاعات موجود در این حوزه دسترسی یافته‌ایم.

رئیس کارگاه نیروگاه اتمی بوشهر افزود: دانشمندان علوم هسته‌ای به دست آوردهای مهمی دست یافته‌اند که نسل جدید سانتریفیوژها یکی از این دست‌آوردها است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175709

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر