1

تحویل اس ۳۰۰ به ایران همزمان با دیدار پوتین با رهبر ایران

  • کد خبر : 175713
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

این در حالی است که مشخص است با سفر پوتین به ایران، صادرات این تجهیزات به ایران نهایی شده است و کرملین در روز دوشنبه مجوز صادرات اس ۳۰۰ را صادر کرده است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی به ممنوعیت فروش برخی از سلاح ها به ایران اشاره کرد و نوشت: با رفتن پوتین به ایران، سلاح هایی که دارای ممنوعیت بودند به ایران تحویل داده می شوند.

 

این روزنامه نوشت: در همان روزی که ولادیمیر پوتین با رهبر ایران بعد از ۸ سال دیدار کرد، سفیر ایران در روسیه نیز اعلام داشت که مسکو مراحل تحویل موشک اس ۳۰۰ را به ایران آغاز کرده است. روسیه و ایران در نهم نوامبر قرارداد موشکی اس ۳۰۰ را امضا کرده اند. این در حالی است که امریکا و اسرائیل به شدت برای چندین سال است که مخالف فروش این تسلیحات نظامی به ایران هستند.

 

 

این روزنامه صهیونیستی افزود: فرستاده روسیه به اسرائیل در ماه گذشته نیز به روزنامه ما گفته بود که هیچ وقت این قرار داد لغو نشده است و تنها برای مدتی این قرارداد معلق شده بوده است و بعد از رفع تحریم های جدید ایران، این موشک ها به ایران تحویل داده می شود.

 

 

جروالم پست نوشت: این در حالی است که مشخص است با سفر پوتین به ایران، صادرات این تجهیزات نظامی به ایران نهایی شده است و کرملین در روز دوشنبه مجوز صادرات اس ۳۰۰ را صادر کرده است.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175713

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر