4

بالگرد اژدهای دریا رونمایی شد

  • کد خبر : 175731
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

در آیینی با حضور فرمانده کل ارتش، فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از مسئولان استان بوشهر از تعدادی از دستاوردهای مختلف نیروی دریایی ارتش از جمله از بالگرد اژدهای دریا در بوشهر رونمایی شد.

در آیینی با حضور فرمانده کل ارتش، فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از مسئولان استان بوشهر از تعدادی از دستاوردهای مختلف نیروی دریایی ارتش از جمله از بالگرد اژدهای دریا در بوشهر رونمایی شد.

فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش صبح امروز در مراسم افتتاح دستاوردهای نیروی دریایی ارتش که امروز انجام شد، گفت: الحاق مجدد حوض شناور ۸۰۰ تنی به نام بوشهر، الحاق دو فروند بالگرد مین‌روب RH به نام اژدهای دریا و بالگرد ضدسطحی AB، شبیه‌ساز تمرینات کنترل صدمات، تعمیر اساسی موتورهای اصلی ناوهای موشک‌انداز، افتتاح مراکز آموزش تخصصی سطحی و هوایی و تعمیر اساسی سامانه رانش یگان‌های یدک‌کش از پروژه‌های افتتاحی امروز در پایگاه دریایی بوشهر است.

عباس زمینی افزود: برای الحاق مجدد حوض شناور ۸۰۰ تنی بوشهر ۸۳ هزار و ۱۰۰ نفرساعت کار انجام شد و ۳۵۰ سرفصل تعمیرات داشتیم و ۲۰۰ تن ورق دریایی و فولاد دریایی تعویض شده است.

وی در ارتباط با ویژگی‌های بالگرد اژدهای دریا گفت: قابلیت نقل و انتقال نفرات، مراقبت و گشت خطوط دریایی، آمبولانس دریایی، گارد ساحلی امداد و نجات و انجام عملیات آبی و خاکی از ویژگی‌های این بالگرد بوده و ۴۲ هزار و ۷۷۰ نفرساعت دوره تعمیرات این بالگردها بوده است که تعمیرات و تست آن ۶۸ ماه به طول انجامیده است.

همچنین در این مراسم از کتاب‌های نیروی دریایی به روایت عکس در دوران دفاع مقدس و بمب‌باران از آثار عبدالرحمان برزگر از کارکنان نیروی دریایی ارتش رونمایی شد و کتاب‌های پسرم از جنگ متنفر باش، سلحشور کرد، کهنمودی و نوشته‌های سیار نیز معرفی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175731

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر