1

حذف تصاویر غیراخلاقی یکی از صفحه‌داران مشهور در اینستاگرام+تصاویر

  • کد خبر : 175740
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

«دنیا.ج» در اولین واکنش به فیلم منتشر شده در فارس، با حذف تمامی عکس‌های غیراخلاقی، تنها به انتشار تصاویر باحجاب خود اکتفا کرد.

روز گذشته (سه‌شنبه ۳/۹/۹۴) گروه صوت و تصویر خبرگزاری فارس با انتشار فیلمی در نقد انتشار گسترده عکس‌های غیراخلاقی برخی دختران ایرانی در فضای شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، به واکاوی این موضوع پرداخت که با واکنش یکی از مشهورترین صفحه داران فعال در این زمینه مواجه شد.

 «دنیا.ج» یکی از آن به اصلاح‌ مدل‌هایی است که با انتشار تصاویر غیراخلاقی، فالوورهای زیادی در اینستاگرام برای خود دست و پا کرده است.

وی در اولین واکنش به فیلم منتشر شده در فارس، با حذف تمامی عکس‌های غیراخلاقی، تنها به انتشار تصاویر باحجاب خود اکتفا کرد که در ادامه تصاویر این تغییر و تحول را مشاهده می‌کنید.

به گزارش فارس، مدت زیادی است که فضای اینستاگرام شده ویترینی برای خودنمایی افراد خودشیفته و به اصطلاح خودشان مدل.

بیشتر این افراد دخترانی هستند که تعداد فالوورها یا همان دنبال کننده‌هایشان به ۴۰۰ هزار نفر هم می‌رسد؛ تا جایی که شهرت بعضی از آن‌ها با ستاره‌های سینما و تلویزیون هم برابری می‌کند.

هر روز با پستی جدید، مدل مو، آرایش و لباس‌های خود را در عکس‌های نیمه برهنه به نمایش می‌گذارند تا فضای شبکه‌های اجتماعی را پر کنند از عکس‌هایی که هیچ سنخیتی با فرهنگ ما ندارد.

پس از اقدام قاطع پلیس فتا در دستگیری پسر جنجالی تلگرام که عکس‌های مستهجنش با چند دختر سوژه شبکه‌های اجتماعی شده بود، انتظار می‌رود این بار هم پلیس فتا دست به کار شده و فضای مجازی را سالم‌سازی کند.

ناگفته نماند که اقدام «دنیا-ج» در حذف تصاویر غیراخلاقی خود از انظار عمومی این امید را ایجاد می‌کند که برخی دیگر از بانوان ایرانی که خواسته و ناخواسته مرتکب این عمل اشتباه شده‌اند، تغییراتی را در سبک فعالیت خود در شبکه‌های اجتمای ایجاد کنند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175740

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر