1

ورود پیکر رکن‌آبادی به کشور از طریق عمان/ یک تیم تخصصی علت فوت را بررسی می‌کند

  • کد خبر : 175746
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

برادر مرحوم رکن‌آبادی پیرامون شناسایی پیکر این مرحوم و نحوه انتقال وی به کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

با بیان اینکه پیکر مرحوم غضنفر رکن‌آبادی سفیر سابق ایران در لبنان شناسایی شده است، اظهارکرد: طی سفر برادران بنده به عربستان سعودی پیکر دیپلمات کشورمان را شناسایی کرده و بزودی به کشور منتقل می‌شود.
*ورود پیکر مرحوم رکن‌آبادی از طریق عمان به کشور

وی تصریح کرد: طبق صحبت‌های انجام شده،پیکر مرحوم غضنفر رکن‌آبادی روز پنجشنبه (۵ آذر ماه) از طریق کشور عمان به خاک ایران وارد می‌شود.

برادر رکن‌آبادی تاکید کرد: به محض ورود پیکر این برادر عزیز در اولین فرصت در مورد مراسم تشییع و خاکسپاری اطلاع‌رسانی‌های لازم را خواهیم کرد.

*قم یا تهران مکان دفن پیکر سفیر سابق ایران در لبنان

وی با اشاره به اینکه تاکنون مکان خاصی برای دفن پیکر مطهر وی در نظر نگرفته‌ایم، گفت: اما در حال حاضر دو گزینه تهران و شهر قم که زادگاه برادرم بود، وجود دارد اما هنوز در باب مکان دفن به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.

* پزشکی قانونی، ناجا و معراج سپاه علت فوت را بررسی می‌کنند

رکن‌‌آبادی در واکنش به اینکه مرحوم رکن‌آبادی تا لحظه آخر زنده مشاهده شده آیا در مورد این مسئله پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد، نیز گفت: پس از انتقال پیکر مطهر به کشور تیم پزشکی متشکل از پزشکی قانونی، ناجا و معراج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر روی علت واقعه فوت کار می‌کنند و این موضوع را مشخص خواهند کرد.

*رژیم آل سعود پاسخ دهد

وی ادامه داد: بعنوان خانواده مرحوم رکن‌آبادی پیگیر ابعاد حقوقی این فاجعه‌ای که به احتمال زیاد دست‌ها و بندهایی در آن مشاهده می‌شود هستیم و رژیم آل سعود باید تا آخرین لحظه پاسخگوی خانواده‌های قربانیان این حادثه باشد.

*دشمنان آرزوی تضعیف خط مقاومت را به گور خواهند برد

برادر رکن‌آبادی تصریح کرد: بنده عروج شهادت‌گونه برادر بسیجی خود را به محضر ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی ایران و همه علاقمندان به مقاومت اسلامی در دنیا تسلیت عرض می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: دکتر رکن‌آبادی در حقیقت یک فرد نبود بلکه یک تفکر و مسیر بود و دشمنان مقاومت آرزوی تضعیف خط مقاومت را به گور خواهند برد زیرا شاگردانی که به دست این دیپلمات پرورش یافته‌اند، ادامه دهنده راه شهدا و مسیر حق و حقیقت خواهند بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175746

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر