2

یک بازیکن تحمیلی دیگر در راه پرسپولیس؛ نام این لژیونر در لیست برانکو نیست

  • کد خبر : 175868
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

اگر چه نه به صورت مستقیم اما سرمربی پرسپولیس بارها و به شکل‌های مختلف بی‌میلی‌ خود را نسبت به حضور دوباره کاپیتان سابق در تیمش نشان داده است.

حکایت محمد نوری و حضور دوباره‌اش در پرسپولیس هم در این روزها به پروژه ای پر پیچ و خم تبدیل شده است. نوری وقتی از ترک پرسپولیس پشیمان شد که با تیم جدیدش- المسیمیر – حتی تمرین هم نکرده بود اما پرسپولیسی‌ها هم نمی‌توانستند خسارت فسخ این قرارداد سه ساله را بپردازند.

پس قید نوری را زدند اما وقتی او برای‌شان پیغام و پسغام فرستاد، به استقبالش رفتند؛ اگر چه با دستان خالی. آنها پولی برای کسب رضایتنامه این بازیکن نداشتند و همچنان ندارند و برانکو ایوانکوویچ هم بارها گفته که نام نوری را در لیستش ننوشته و حتی به قرارداد او با المسیمیر قطر اشاره کرده.

موضوعی که شاید تنها یک بهانه باشد برای او تا با استفاده از آن بی‌میلی‌اش نسبت به جذب نوری را پنهان کند و البته باشگاه کوچک ترین توجهی به آن ندارد. جز این بی‌توجهی هیچ چیز نمی‌توانست شایعه پرسپولیسی شدن نوری در نیم‌فصل را تا این حد قوت و قدرت ببخشد.

البته که باشگاه‌نشین‌ها بدشان نمی‌آید با بازگرداندن نوری خودی نشان بدهند اما بی‌پولی دستشان را بسته. اگر چه آنها برای این مانع هم دنبال راه‌حل هستند و حتی برای نوری پیغام فرستاده‌اند که اگر پول رضایتنامه‌ را از جیب خودش بپردازد، آنها هم برانکو را به این انتقال راضی خواهند کرد.

این بازیکن هم البته شرط‌هایی برای خودش دارد و حالا که به خاطر بدهی مالیاتی ممنوع‌الخروج شده، آنها را به یاری طلبیده است. شرط نوری برای دست به جیب شدن – بخوانید خرید رضایتنامه – تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس است و پرداخت بدهی مالیاتی چند صد میلیون تومانی‌اش، تا وقتی هم که باشگاه به این دو خواسته‌اش تن ندهد، قدمی به سوی پرسپولیس برنمی‌دارد و این همان اتفاقی است که سرمربی کروات از آن استقبال می‌کند.

اگر چه نه به صورت مستقیم اما برانکو بارها و به شکل‌های مختلف بی‌میلی‌ خود را نسبت به حضور دوباره نوری در تیمش نشان داده و تنها نتوانسته مقابل شایعه‌هایی بایستد که حالا دوباره ادعا کرده‌اند که پروژه جذب نوری در نیم‌فصل کلید خورده و سرمربی پرسپولیس نسبت به جذب او ابراز تمایل کرده است.

در توضیح این خبر می‌خوانیم: «جذب محمد نوری مورد تایید برانکو قرار گرفت و سرمربی پرسپولیس نسبت به این بازیکن ابراز نیاز کرد. نوری در حالی با بازوبند کاپیتانی برای المسیمیر به میدان می‌رود که این تیم شرایط خوبی در لیگ ستارگان قطر ندارد و تغییرها در آن محتمل است. نوری اکنون مورد تایید برانکو قرار گرفته و منتظر است مسئولان برای جذب او اقدام کنند که البته باید ببینیم مسئولان پرسپولیس چه زمانی برای دریافت رضایتنامه از باشگاه قطری و جذب کاپیتان سابق تیم‌شان دست به کار خواهند شد.»

برای به سرانجام رساندن این انتقال، پرسپولیس همچنان دو مشکل بسیار جدی را پیش‌رو دارد؛ اول، مخالفت برانکو که دیگر نمی‌خواهد مقابل خواسته‌های باشگاه سر خم کند و مشکل بزرگتر هم پولی است که باید برای خرید رضایتنامه نوری هزینه شود و می‌دانیم پرسپولیس از پرداخت آن عاجز است.

هر چند باشگاه اگر این مشکل را پشت سر بگذارد، بر مخالفت سرمربی هم چشم می‌پوشد و آن‌وقت نوری را دوباره در ترکیب پرسپولیس خواهیم دید؛ این بار اما به عنوان یک بازیکن تحمیلی.

ایران ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175868

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر