1

ساخت هر کیلومتر مترو ۲۳۰ میلیارد تومان هزینه دارد

  • کد خبر : 175877
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

احداث هر کیلومتر مترو ۲۳۰ میلیارد تومان هزینه دارد بنابراین باید بدانید با همه مشکلاتی که در حوزه اقتصادی با آن روبه‌رو هستیم فعالیت‌هایمان در حال انجام است.

 محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح ۶۳ پروژه شهری منطقه ۱۱ که در مجموعه آکادمی کشتی شهید رضایی برگزار شد، اظهار داشت: باید باورمان بر این باشد که بزرگترین فضیلت کار کردن و خدمت به مردم باشد؛ ما مدیون امام، شهدا و مردم هستیم که ظرفیت و امکانی را در اختیارمان قرار دادند تا بتوانیم گره‌گشایی از کارها و مشکلات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ اربعین مسئولیت‌پذیری است، ادامه داد: اگر می‌خواهیم ارتباطی با فرهنگ عاشورا داشته باشیم و مردم دعاگوی‌مان باشند هیچ وظیفه‌ای جز خدمت به آنها نداریم. مردم نیز مطمئن باشند که با تلاش و کار چیزی کم نخواهیم گذاشت.

افق نیوز/شهردار تهران تصریح کرد: زیرساخت‌های خوبی در دهه‌های گذشته در شهر تهران ایجاد شده است که اگر به آنها نگاهی بیندازید خواهید دید که چقدر کار، تلاش و اعتبار صرف آنها شده است. در سال ۹۴ احداث هر کیلومتر مترو ۲۳۰ میلیارد تومان هزینه دارد بنابراین باید بدانید با همه مشکلاتی که در حوزه اقتصادی با آن روبه‌رو هستیم فعالیت‌هایمان در حال انجام است.

قالیباف افزود: البته برخی می‌گویند فعالیت‌های عمرانی در تهران تعطیل شده در حالیکه هم‌اکنون کارهای عمرانی بیش از گذشته در حال انجام است اما آنها را در حوزه مترو متمرکز کرده‌ایم. در دنیا هیچ شهر و کشوری وجود ندارد که سالانه ۲۵ کیلومتر مترو احداث کنند اما این شرایط در تهران وجود دارد و امروز بیش از ۶۰۰ کارگاه مترو در حال فعالیت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعمال تخفیفات ویژه در فروشگاه‌های شهروند خبر داد و گفت: قصد داریم در فروشگاه‌های شهروند پایین‌تر از محدوده خیابان انقلاب تخفیف‌های ویژه‌ای در حوزه مواد غذایی و پوشاک اعمال کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175877

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر