1

آغاز تحویل خودروهای وام ۲۵ میلیونی توسط ایران خودرو

  • کد خبر : 175902
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

با تائید اولین سری از اوراق مالی مشتریان توسط بانک های عامل، تخصیص و صدور فاکتور محصولات ایران خودرو که در طرح تسهیلات ۲۵میلیون تومانی عرضه شده اند، آغاز شد.

به گزارش ایکوپرس، مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تشکر از تیم اقتصادی دولت ، بانک مرکزی ، سازمان مدیریت و بانک های عامل و وزارت  خانه ذیربط در خصوص  اجرایی شدن بسته ضد رکود  اظهار کرد:اگرچه در  اجرایی شدن طرح با توجه به گستردگی و لزوم هماهنگی بین بخش های مختلف کاستی هایی قابل پیش بینی بود ولی با تلاش همه واحد های درگیر و تلاش شبانه روزی پروسه تحویل خودروها آغاز شد .

وی اعلام کرد: در روز جاری  تخصیص و صدور فاکتور اولین سری از خودروهای عرضه شده در طرح تسهیلات ۲۵میلیون تومانی  آغاز شد و این محصولات به تدریج تحویل خریداران می شود.

خان کرمی ادامه داد: همانگونه که پیشتر نیز اعلام شد خودروهای متقاضیان در موعد مقرر تحویل خواهد شد و برای تسریع در تحویل، تعدادی از محصولات از قبل به نمایندگی های سراسر کشور نیز ارسال شده است.

وی افزود: نظام بانکی کشور تائید اسناد و اوراق مالی ارائه شده را به مرور آغاز کرده و فرآیند تحویل خودروهای عرضه شده به همین رویه  ادامه پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175902

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر