2

اگر ببرم «گواردیولا» هستم وگرنه شعار «حیا کن، رهاکن» سر می‌دهند

  • کد خبر : 175915
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

من یک بار در فولاد بودم و با عده ای بازیکن جوان توانستیم قهرمان شویم. در سپاهان هم که بودم توانستیم سهمیه آسیا به دست آوریم. ما الان هم می توانیم با استقلال خوزستان همین کار را کنیم. تمام تلاش خود را می کنیم که سال آینده خوزستان سهمیه آسیایی داشته باشد.

بانک ورزش – عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل راه آهن اظهار داشت: نیم فصل فوتبال نزدیک شده است و بازی ها به نیمه راه خود رسیده است. در رده های بالای جدول تغییر و تحولات زیادی رخ داده و این مساله بازی ها را حساس تر می کند. همین طور در انتهای جدول تیم های دیگر برای فرار از سقوط می جنگند. الان خیلی از تیم ها هم برای صدرنشینی می جنگند به همین خاطر در بالای جدول هم حساسیت زیادی حاکم است. ما با تمرکز بالا به دنبال این هستیم که سه امتیاز مسابقه را از آن خود کرده و جایگاه مان را در بالای جدول تثبیت کنیم.

او ادامه داد: الان در جایگاه دوم جدول هستیم. ۱۲ هفته است که عالی کار کرده ایم. ۸ هفته هم گل نخوردیم. معیار بالانشینی چه باید باشد. چرا نباید ما در صدر جدول باشیم. ما می خواهیم به این روند ادامه داده و در جدول بالانشین بمانیم. با توجه به اینکه تیم جوان ما تا اینجای جدول آمده است برای ما راضی کننده است اما ما با چنگ و دندان تلاش می کنیم تا جایگاه خود را حفظ کنیم و مردم خوزستان را شاد نماییم.

به گزارش بانک ورزش، سرمربی استقلال خوزستان درباره هدف استقلال اذعان داشت: من یک بار در فولاد بودم و با عده ای بازیکن جوان توانستیم قهرمان شویم. در سپاهان هم که بودم توانستیم سهمیه آسیا به دست آوریم. ما الان هم می توانیم با استقلال خوزستان همین کار را کنیم. تمام تلاش خود را می کنیم که سال آینده خوزستان سهمیه آسیایی داشته باشد.

ویسی درباره عدم نتیجه گیری فولاد خوزستان و استقلال اهواز گفت: در همه جای دنیا تیم ها با بحران رو به رو می شوند. مثل چلسی در فصل جاری. امیدوارم فولاد بتواند به جایگاه واقعی خود برسد. استقلال اهواز هم با توجه به اینکه اولین فصل خود در لیگ برتر را تجربه می کند امیدوارم سهمیه استان را حفظ کند.

سرمربی استقلال خوزستان درباره لقب «گواردیولا» تصریح کرد: اگر بازی را ببریم باز هم چنین لقب هایی به من داده می شود اما اگر ببازیم مثل همه جا شعار «حیاکن رها کن» گفته می شود.

او درباره تعطیلات لیگ خاطرنشان کرد: تعطیلات اگر زیاد باشد عده ای خسته می شوند و عده ای خوشحال. اما تعطیلات زیاد در لیگ به کل جامعه فوتبال لطمه می زند و حتی تیم ملی نیز از این وضعیت ضربه خواهد خورد. من مربی نمی دانم چه کنم. به بازیکن استراحت دهم یا خیر. زیرا انگیزه بازیکنان در تیم ما بسیار بالاست و تعطیلات امکان مصدومیت را افزایش می دهد. بودجه ما هم کم است و تعطیلات سبب می شود که هزینه کنیم و در اردوها حضور یابیم. بنابراین افزایش تعطیلات عامل فرسایش تیم ها خواهد شد.

سرمربی استقلال خوزستان اذعان داشت: این احتمال وجود دارد که در نیم فصل یکی، دو بازیکن به تیم اضافه کنیم. البته اگر نیاز باشد این کار را خواهیم کرد.

ویسی درباره داور این مسابقه و شرایط قضاوت در دیدار راه آهن و استقلال خوزستان گفت: من چند سال است که مربیگری می کنم اما هرگز درباره داوری صحبت نکرده ام. در همین فصل سه پنالتی دقیقه ۸۰ به بعد ما سوخت. از جمله پنالتی مقابل سپاهان و استقلال که می توانست ۵ امتیاز به امتیازات ما اضافه کند. با این وجود درباره داوری صحبت نمی کنم. من این داور را هم تا به حال ندیده ام و امیدوارم قضاوت او برای جامعه داوری مفید باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175915

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر