1

سخنگوی وزارت کشور:فیلم آمرین حادثه ورامین ضبط شده و همگی شناسایی شده اند

  • کد خبر : 175946
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۷:۲۲

محتویات این گزارش غیر‌قابل انتشار است. جمله‌ای که بار دیگر هم تکرار شد و این‌بار از سوی معاون سیاسی استاندار تهران که مسوول پیگیری ماجرا بوده است.

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با «اعتماد» از آمرین حادثه ورامین می‌گوید و اینکه دوربین‌ها آن روز همه‌چیز را ضبط کرده بودند و شناسایی آمرین به راحتی انجام گرفت.

او در واکنش به اینکه برخی آمرین حاضر به ملاقات و صحبت با هیات پیگیری نشدند می‌گوید: حتی اگر آنها هم حاضر نشدند با هیات پیگیری صحبت کنند مهم نیست زیرا تحقیقات هیات ویژه تمام و کمال بوده و گزارش وقتی به دستگاه قضا ارسال شود آن افراد ناچارند برای ادای توضیحات در دادگاه حاضر شوند.

امیری در پاسخ به این سوال که در گزارش استانداری آمرین چه کسانی معرفی شده‌اند و اتاق فکر حمله‌کنندگان به همایش کجا بوده است، می‌گوید: محتویات این گزارش غیر‌قابل انتشار است. جمله‌ای که بار دیگر هم تکرار شد و این‌بار از سوی معاون سیاسی استاندار تهران که مسوول پیگیری ماجرا بوده است.

شهاب‌الدین چاووشی هم بر غیر‌قابل انتشار بودن محتویات گزارش تاکید می‌کند و می‌گوید: ما راهکارهایی را در مورد این پرونده به وزارت کشور ارایه دادیم اما در نهایت وزیر کشور تصمیم خواهد گرفت با این پرونده چه کند، وزیر کشور نماینده قانونی دولت است و ما هم تابع آقای وزیر هستیم. چاووشی همچنین درمورد وقت اضافه‌ای که از استاندار برای تحقیقات حادثه ورامین گرفته بود، می‌گوید: ما در زمانی که از استاندار گرفتیم تا آنجا که مقدور بود توانستیم تحقیقات خود را تکمیل کنیم و این زمان اضافه برای مشخص شدن ابعاد ماجرا بسیار مفید بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175946

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر