1

امروز به دیدار قلعه نویی می روم تا خانه پدری مان را به مادرم برگرداند

  • کد خبر : 175974
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

پیشکسوت استقلال گفت: «اگر رحمتی بازیکن نفت بود حالا استقلال حذف شده بود.»

شاهین بیانی درباره افشاگری های اخیرش درباره روابط بین شاهرخ بیانی و خانواده پدری اش به ویژه مادرشان اظهار داشت: «پس از انتشار صحبت های من و مادرم، خیلی از دوستان قدیمی من در استقلال از جمله عبدالعلی چنگیز و سایر رفقا و هم تیمی های قدیمم با من تماس گرفتند و نسبت به این مساله ابراز تاسف کردند. تقریبا همه آنها می گفتند که در جریان این مسایل نبودند و ابراز امیدواری می کردند تا هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.»

وی در این باره که آیا در این فاصله شاهرخ، برادرش با او تماس گرفته تا نسبت به صحبت های اخیرش با وی حرف بزند، بیان داشت: «خیر او سه سال است با مادر و خانواده مادری اش تماسی نداشته چون حرفی برای گفتن ندارد. حالا هم که این مسایل عنوان شده هیچ خبری از او نیست ولی من امروز به تهران می آیم تا به ملاقات امیر بروم. قلعه نویی در جریان این مسایل نبوده و حتم دارم حالا که از این موضوع مطلع شده برای بازگرداندن خانه پدری مان به مادرم، به شاهرخ توصیه خواهد کرد که این کار را انجام دهد.»

بر اساس این گزارش شاهین بیانی پیش از این عنوان کرده بود که خانه پدری آنها سه سال پیش بنا به دلایلی به نام شاهرخ شده و حالا مادرش در ساری و در منزل خواهر کوچکترشان زندگی می کند.

کاپیتان اسبق تیم استقلال همچنین درباره بازی این تیم مقابل نفت در جام حذفی تصریح کرد: «جدا از اتفاقات رخ داده در خلال بازی باید بگویم که مهدی رحمتی در این دیدار توانست یک تنه استقلال را به دور بعد ببرد. او خیلی خوب بود و در شرایطی قرار گرفته که می خواهد خودش را به تیم ملی و کارلوس کی روش تحمیل کند.»

بیانی تاکید کرد: «معتقدم تیم ملی در مرحله بعد رقابت های مقدماتی جام جهانی مسابقات سنگین تری در پیش دارد و قطعا دروازه بان آماده ای مثل رحمتی می تواند ضمانتی برای صعود حتمی ایران به جام  جهانی باشد. اما اگر کی روش نتواند بدون رحمتی به جام جهانی برسد آن زمان با موجی از انتقادات مواجه خواهد شد که چرا در این شرایط که رحمتی در بهترین روزهایش است و پیش از این همه به خاطر مسایل رخ داده عذرخواهی کرده او را به تیم ملی برنگرداند.»

پیشکسوت استقلال همچنین درباره حذف تیم نفت به سرمربیگری علیرضا منصوریان گفت: «منصوریان بازی پنالتی ها را باخت که آن هم نتیجه اش ۵۰-۵۰ است. اگر رحمتی بازیکن نفت بود حالا استقلال حذف شده بود. با این همه من چون استقلالی هستم دوست داشتم که نفت ببازد اما منصوریان با این تیم خوبش ثابت کرد که آینده فوتبال و مربیگری از آن او و مربیان جوان کشورمان است.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=175974

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر