2

برانکو: باشگاه حرف اول و آخر را درباره جدایی عالیشاه می زند

  • کد خبر : 176015
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «فعلا با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده ایم و به این بازیکنان اعتماد کافی داریم.»

برانکو ایوانکوویچ درنشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: «باز هم یک بازی سخت یا یک دربی با نفت در انتظار ماست. طبیعی است که از این مساله خیلی خوشحال هستم. چون این گونه بازی ها با یک نوع شرایط خاص و شادابی ویژه انجام می شود.»

وی ادامه داد: «درباره نفت نیازی نیست صحبت کنم. فقط کافی است که همین را بگویم که آنها در آخرین دقیقه از قهرمان لیگ سپاهان بازی را باختند و در جام حذفی هم شاهد بودید که پس از ۱۲۰ دقیقه مقابل استقلال تنها در ضربات پنالتی شکست خوردند. همچنین نیازی نیست بگوییم که این تیم همان تیمی است که پارسال به فینال جام حذفی رسید و در لیگ هم در آستانه قهرمانی بود. ضمن اینکه به دور سوم جام باشگاه های آسیا صعود کرد و بازی خود را مقابل نایب قهرمان آسیا واگذار کرد.»

برانکو افزود: «همین ها نشان می دهد که چه بازی جدی در انتظار ماست. همان طور که می دانید کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه در این مسابقه حضور ندارند و به خاطر کارت زرد خود محروم شده اند. حالا باید ببینیم که آیا بنگر که مصدوم بوده برای این مسابقه به آمادگی مطلوب می رسد یا خیر. البته با تمام مشکلات هدف ما همیشه انجام یک بازی زیبا و کسب نتیجه مطلوب تا آنجا که ممکن است می باشد. زیرا می خواهیم شادابی جدیدی را به هواداران خود هدیه دهیم.»

وی درباره انگیزه بالای نفت پس از شکست مقابل سپاهان و استقلال اذعان داشت: «نفتی ها در این دو مسابقه استحقاق شکست را نداشتند و همین مساله به آنها انگیزه مضاعف می دهد. هر تیمی که مقابل پرسپولیس قرار می گیرد تلاش می کند که محکم و باانگیزه بازی کند. اما همیشه سرنوشت تیم های بزرگ همین گونه رقم می خورد و ما به این موضوع آگاه هستیم. طبیعی است که من انتظار دارم با بازی خوب به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم.»

برانکو درباره چمن نامطلوب ورزشگاه تختی تصریح کرد: «ما فلسفه بازی مان را تغییر نخواهیم داد. در استادیوم تختی هم روش بازی مان تغییر نمی کند. هرچند که می دانیم این ورزشگاه چمنی مثل استادیوم آزادی ندارد و شرایط آن برای هر دو تیم نامطلوب است. شاید شرایط برای ما بیشتر سخت باشد اما چمن بهانه ما نخواهد بود و کار خود را به خاطر چمن توجیه نمی کنیم.»

سرمربی پرسپولیس درباره رفتن امید عالیشاه به یک تیم چینی بیان داشت: «من برای اولین بار است که چنین چیزی را می شنوم. اینها بازیکنان حرفه ای هستند. طبیعی است که بازیکنان به دنبال قراردادهایی با شرایط بهتر باشند. ضمن اینکه هر بازیکن به دنبال درآمد بیشتر نیز است. اما در هر حال عالیشاه با باشگاه قرارداد دارد و هر اتفاقی بیفتد باشگاه باید حرف اول و آخر را در زمینه حضور وی بزند.»

برانکو در این باره که پرسپولیس تا به حال در تختی نفت را نبرده است اذعان داشت: «خیلی خوب گفتید که تا به حال اما از این به بعد می توانیم این کار را کنیم.»

برانکو گفت: «ما علاوه بر اینکه فوتبال بازی می کنیم و بهترین شغل دنیا را داریم طبیعی است که همه برای پول کار می کنیم. حتی شما خبرنگاران نیز چنین شرایطی دارید. یکی از مسائل مهم برای پیشرفت باشگاه قدرت مالی آن است. جا دارد از طاهری تشکر کنم که واقعا تلاش می کند که تا حد امکان و تاجایی که می تواند مسائل مالی را حل کند. همان طور که می دانید بدهی باشگاه بسیار زیاد است اما به همان اندازه می خواهیم بازیکنان دریافتی داشته باشند زیرا آنها مهم ترین عناصر باشگاه هستند. در حال حاضر روند پرداخت ها مقداری بهتر و سریع ترشده است. طبیعی است که همه ما دوست داریم بهتر هم شود. طبیعتا یک شبه نمی توان همه مشکلات را حل کرد یا صد در صد. شارژ مالی اخیر می تواند روحیه مضاعف برای بازیکنان ما ایجاد کند. همان طور که بازیکنان می دانند باشگاه به تمام تعهدات خود عمل می کند و در این راه تلاش خواهد کرد.»

وی درباره مشکلاتی که گهگاه در باشگاه پیش می آید و خبرهایی که از رختکن به بیرون درز می کند اذعان داشت: «طبیعی است که بعضی از مسائل باید در باشگاه بماند و در داخل تیم حفظ شود. همه باشگاه ها این روند را دارند که برخی مسائل مثل قراردادها را جزو اسرار بدانند. زیرا اگر این مسائل زودتر از موعد مقرر به مطبوعات درز کند در آن صورت اینها ایجاد مشکل می کند. مثالی را در مصاحبه هایم زدم. من وقتی مربی دیناموزاگرب بودم می خواستم بازیکنی را به آرسنال بدهم. شرط آرسنال این بود که اگر خبر این ترانسفر به بیرون درز کند ما این بازیکن را نمی خواهیم. به همین خاطر فقط من، مدیر باشگاه و سرپرست باشگاه خبر داشتیم. از همان زمان خبرنگاران کرواسی با من بد شدند که چرا من این خبر را به آنها ندادم. من هم درباره پرسپولیس باید بگویم که فعلا با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده ایم و به این بازیکنان اعتماد کافی داریم. تنها یک جای خالی داریم و آن هم به دلیل فوت نوروزی است. صحبت هایی که در این رابطه می شود یک سری پیش بینی های خبری و مطبوعاتی است. اگر بخواهیم بازیکنی بیاوریم باید جزو ۵ بازیکن برتر تیم باشد. اما در حال حاضر این بازیکن ها با باشگاه های خود قرارداد دارند.»

وی ادامه داد: «درباره ترکیب هم باید بگویم که معمولا سه روز قبل از بازی ترکیب تیم مشخص می شود اما یک ساعت و نیم قبل از مسابقه این ترکیب اعلام می شود که آن نیز توسط وب سایت باشگاه به اطلاع مردم و مطبوعات می رسد.»

برانکو درباره داور مسابقه بیان داشت: «من اصلا نمی دانم داور مسابقه چه کسی است و علاقه ای هم ندارم که بدانم. زیرا من همیشه به داوران اعتماد داشتم. هر چند که داوری ها چندین بار به ضرر ما بوده است اما باز هم به داوران اعتماد دارم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176015

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر