2

واکنش باشگاه نفت به پیشنهادات صادقیان، مبعلی و بیرانوند

  • کد خبر : 176047
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

مدیرعامل نفت تهران گفت: «صادقیان، بیرانوند، مبعلی یا هر بازیکن دیگری مثل امیری فرق نمی‌کند، هر که می‌خواهد درخواست رسمی بدهد.»

این روزها خبر جدایی تعدادی از بازیکنان نفت تهران به گوش می‌رسد، حالا چه به لحاظ فنی، چه مالی و چه انضباطی.

هر چند که به نوعی این خبرها تایید و تکذیب می‌شود، منصور قنبرزاده این خبرها را تکذیب می‌کند و می‌گوید کسی قرار نیست جدا شود ولی در عین حال کسی را هم به زور نگه نمی‌داریم. وی می‌گوید هر کسی که می‌خواهد برود باید باشگاه آینده‌اش درخواست کتبی بدهد تا پس از بررسی رضایتنامه بدهیم.

اظهارات قنبرزاده در ادامه پیش روی شماست:

* علیرضا منصوریان هم پس از حمایت شما خیلی سریع واکنش مثبت نشان داده و بابت این موضوع تشکر ویژه کرده.

– حرف خاصی بابت این موضوع ندارم. من واقعیت‌ها را گفتم. بالاخره همان‌طور که تاکید کردم، ما اردوی خارجی و داخلی برگزار نکردیم و هم اینکه تا الان به تعهدات مالی‌مان عمل نکرده‌ایم. کار سختی است، وقتی شما چیزی نمی‌دهید، نمی‌توانید انتظار بیشتر داشته باشید. اما مهم این است که همه داریم تلاش می‌کنیم تا وضعیت درست شود.

* چه زمانی درست می‌شود؟

– پالس‌های خوبی دارد به باشگاه می‌رسد. با توجه به این پالس‌های مثبت، فکر می‌کنم خیلی زود مشکلات تیم را حل کنیم و مطمئنا به لحاظ فنی هم شرایط تیم خوب می‌شود. شما مطمئن باشید این آثار به خوبی خودش را نشان می‌دهد.

* یعنی تمام مشکلات ناشی از بی‌پولی است؟

– بی‌پولی هم تاثیر دارد ولی نه اینکه همه چیز به این موضوع مربوط شود. ما بدشانس هم بوده‌ایم. مصدومیت‌های پی‌درپی بازیکنان تاثیرگذار از یک‌سو، گل نشدن توپ‌های‌ صددرصدی از سوی دیگر، به‌اضافه مشکلات مالی دست به دست هم داد تا به مشکل بربخوریم.

* این روزها خبر جدایی چند بازیکن شما بر سر زبان‌هاست، از جمله ایمان مبعلی، علیرضا بیرانوند و حالا نیز شنیده می‌شود که پیام صادقیان هم پیشنهاد دارد. آیا شما با این جدایی‌ها موافقید؟

– تاکنون هیچ درخواست رسمی بابت این بازیکنان وجود نداشته است. به قول شما همه در حد خبر و گمانه‌زنی است. هر کسی که بازیکنان فوق را بخواهد باید رسما درخواست کتبی بدهد.

* یعنی موافق جدایی هستید؟

– درخواست یک قسمت کار است و موافقت آن قسمت دیگر. ابتدا سرمربی باید موافقت کند، بعد کمیته فنی و بعد بحث مالی پیش می‌آید که بر سر آن به توافق برسیم.

* مبعلی گفته که باشگاه باید تصمیم بگیرد. این یعنی خودش راضی است، آیا شما او را به زور نگه می‌دارید؟

– فرقی نمی‌کند چه کسی باشد، ما تاکنون بابت مبعلی هیچ درخواست رسمی نداشته‌ایم.

* گویا برای بیرانوند قیمت گذاشتید بعد با واکنش منصوریان مواجه شدید که گفته او فروشی نیست.

– ما قیمتی نگذاشتیم چون درخواستی نبوده. این‌ها همه گمانه‌زنی است. سرمربی تیم هم باید با رفتن مهره‌هایش موافق باشد.

* حتی اگر پول خوب بدهند یا اینکه بازیکن راضی به ماندن نباشد؟

– این‌ها مقوله‌های بعدی است. وقتی هنوز درخواستی نیامده، نمی‌شود حرف زد.

* آیا قیمت رضایتنامه بیرانوند ۵۰۰ میلیون است؟

– هیچ قیمتی برای او نگذاشته‌ایم چون درخواست رسمی از هیچ باشگاهی نیامده است.

* قیمت فروش او چقدر است؟

– این بر عهده کمیته فنی و سپس هیات‌مدیره است. نمی‌توان همین‌طور قیمت گذاشت، شاید بیشتر، شاید کمتر. بنابراین جواب قطعی نمی‌شود داد.

* شنیده می‌شود که شاید صادقیان هم به واسطه درخششی که در هفته‌های اخیر داشته و نیز به لحاظ اخلاقی بسیار بی‌حاشیه شده، دوباره طرفدار پیدا کرده و خواهان دارد، برای همین شاید نیم‌فصل برود.

– من از شما دارم می‌شنوم، تا به حال خبری از پیشنهاد برای صادقیان نبوده است. برای ما صادقیان، بیرانوند، مبعلی و حتی بازیکنان دیگر مثل امیری فرق نمی‌کند. هر کسی این‌ها را بخواهد باید همان پروسه را بگذراند. ابتدا درخواست، بعد موافقت سرمربی، کمیته فنی و هیات‌مدیره و در نهایت قیمت‌گذاری، بعد اگر باشگاه موردنظر خواست رضایت به جدایی می‌دهیم.

* حتی بیرانوند که منصوریان گفته فروختنی نیست؟

– نظر سرمربی ارجح است. من شرایط معمول باشگاه را گفتم. شاید یک‌ زمانی درخواست خیلی خوب باشد و خود بازیکن با سرمربی بابت آینده‌اش حرف بزند، آن‌موقع اجازه میدهیم مثل پورعلی‌گنجی که راهی چین شد و آقای منصوریان به او اجازه جدایی داد برود چون هم به لحاظ مالی به نفع باشگاه بود و هم به لحاظ فنی و پیشرفت خودش.

* اما جواب صریح ندادید.

– بحث صریح و غیرصریح نیست. من یک حرف کلی زدم. بگذارید در شرایط قرار بگیریم، آن‌موقع در مورد موضوع صحبت کنیم.

* منصوریان در آسیا موفق نبود، لیگ را هم بد شروع کرد و الان تیم در رده دوازدهم است. جام‌حذفی را هم از دست داد، درست برخلاف سال گذشته که خیلی خوب بود. اگر این روند ادامه داشته باشد و به پرسپولیس ببازید، بازهم حمایت می‌کنید؟

– شما بنویسید اگر منصوریان به پرسپولیس هم ببازد، باز هم در نفت خواهد ماند. ما اصل کار را به حمایت از ایشان و بازیکنان گذاشته‌ایم و مطمئن هستیم که اوضاع درست می‌شود.

روزنامه گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176047

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر