2

واکنش مکانی به مذاکره پرسپولیس با بیرانوند و احمدی و شکایت نظری جویباری

  • کد خبر : 176049
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «به من هم حق بدهید که از برخی رسانه ها ناراحت باشم چون به نظرم با قصد و غرض علیه من مطلب می نویسند.»

سوشا مکانی در رابطه با وضعیت پرسپولیس در آستانه دیدار مقابل نفت تهران اظهار داشت: «خدا را شکر در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با تمام توان مقابل نفت حاضر خواهیم شد. امیدوارم با کسب یک پیروزی دیگر بتوانیم خود را به صدر جدول نزدیک تر کنیم. به نظرم ما باید از فرصت به وجود آمده تا نیم فصل که تمام بازی هایمان را در تهران برگزار خواهیم کرد استفاده کنیم و به جمع مدعیان بپیوندیم.»

وی درباره رویارویی اش با نفت که سابقه بازی در آن را دارد عنوان کرد: «من چند سالی را در این تیم بازی کردم و خاطرات خوبی از حضور در این تیم دارم. درست است که آنها در فصل جاری نتایج خوبی به دست نیاوردند اما همچنان تیم قدرتمندی هستند. بازیکنان خوبی هم در ترکیب نفت حضور دارند که باید کاملا مراقب آنها باشیم. با این حال تمام هدف ما در این دیدار کسب سه امتیاز است.»

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکل به وجود آمده برای خودش به دلیل اختلافی که با مدیربرنامه های سابقش دارد تصریح کرد: «اصلا مشکلی نیست. نمی دانم چرا برخی دوست دارند این قدر مسائل مربوط به من را بزرگ جلوه دهند. چه دشمنی با من دارند که دائما درباره من دروغ می نویسند. اگر مساله ای بود که مربوط به فوتبال من و باشگاه پرسپولیس می شد حق می دادم که برایم حاشیه درست کنند اما چه دلیلی دارد به خاطر اختلاف من با یک شخص که آن هم مربوط به گذشته است دائم شایعه بسازند و مرا بکوبند. به من هم حق بدهید که از برخی رسانه ها ناراحت باشم چون به نظرم با قصد و غرض علیه من مطلب می نویسند.»

مکانی در واکنش به شایعه محرومیتش از بازی با نفت به خاطر همین مشکل اذعان داشت: «محرومیت دیگر چیست. اصلا این مساله چیزی نیست که من به خاطر آن محروم شوم. اتفاقا امروز هم در باشگاه پرسپولیس جلسه ای را با همین موضوع برگزار کردیم و مشکل به صورت کامل رفع شد. مطمئن باشید با تمام قدرت فردا از دروازه پرسپولیس محافظت می کنم و پاسخ محکمی به شایعه سازان خواهم داد.»

وی درباره اینکه مدیربرنامه های سابقش بارها در رسانه ها اعلام کرده در صورت عدم رضایت او سوشا مکانی نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند گفت: «همان طور که گفتم من به صحبت های دیگران کاری ندارم. اتفاق خاصی رخ نداده و این یک مشکل شخصی است که به راحتی آن را حل خواهم کرد.»

دروازه بان پرسپولیس در رابطه با اینکه بابت شکایت علی نظری جویباری باید در دادگاه حاضر شود، اذعان داشت: «من تصمیم گرفتم دیگر درباره افراد خارج از پرسپولیس هیچ صحبتی انجام ندهم. اصلا کاری ندارم چه کسی چه صحبتی علیه من انجام می دهد یا چه اقدامی علیه من صورت می گیرد. هنوز چیزی به دست من نرسیده اما اگر قرار باشد در برابر شکایت کسی پاسخگو باشم قطعا صحبت های گذشته ام را تکرار می کنم.»

مکانی همچنین افزود: «مگر من توهینی به این آقا انجام داده ام که از من شکایت کرده و می خواهد مرا محکوم کند. من فقط گفتم اگر طرف نیم ساعت صحبت کرده من فقط ۱۰ دقیقه از حرف هایش را فهمیدم. این توهین است؟ دیگر آقایان به خودشان گرفته اند به من مربوط نمی شود. مثل این است که شما با من انگلیسی صحبت کنید و من حرف های شما را متوجه نشوم. این هم توهین محسوب می شود؟ اگر کسی هم قرار بود در این ماجرا شاکی باشد من بودم. با این حال امیدوارم این اتفاق باعث نشود یک حاشیه جدید برایم درست کنند.»

وی در پایان در واکنش به شایعه مذاکره پرسپولیس با بیرانوند و رحمان احمدی خاطرنشان کرد: «در صحبتی که با مسئولان باشگاه داشتم به من گفتند فقط تمرکزت روی بازی های پرسپولیس باشد و خودت را وارد حاشیه نکن. من به هیچ عنوان در شرایط فعلی نمی خواهم واکنشی به این شایعات داشته باشم.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176049

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر