1

واکنش مدیربرنامه‎های بازیکن پرسپولیس به حضور وی در لیست مازاد؛ از ۳ تیم پیشنهاد داریم

  • کد خبر : 176060
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

مدیر برنامه‌های هافبک پرسپولیس گفت: «کفشگری از شرایطی که دارد راضی نیست اما او نه اهل جنجال است و نه اهل حاشیه‌سازی چراکه موفقیت پرسپولیس از هر چیزی برایش مهم‌تر است.»

مدیربرنامه‌های مهرداد کفشگری در خصوص کنار گذاشتن این بازیکن در نیم‌فصل توسط برانکو ایوانکوویچ گفت: «من از رسانه‌ها درخواست می‌کنم که پیش از موعد نقل و انتقالات نیم‌فصل گمانه‌زنی نکنند و کفشگری نمی‌خواهد وارد بازی‌های رسانه‌ای و گمانه‌زنی‌های مطبوعات شود.»

وی ادامه داد: «من با برانکو درباره کفشگری به صورت مفصل صحبت کردند و قرار شده همه چیز بین این دو نفر به صورت حرفه‌ای حل شود و هیچ مشکل خاصی هم وجود ندارد. دو طرف شرایط همدیگر را می‌دانند. مهرداد هم بازیکن مورد علاقه برانکو است و نمی‌خواهیم وارد این بازی‌های رسانه‌ای شویم. کفشگری همین حالا از سه تیم پیشنهاد دارد اما او به قراردادش پایبند است و جایی هم مصاحبه‌ای نکرده چرا که همیشه موفقیت پرسپولیس از هر چیزی برای او مهم‌تر است.»

مدیربرنامه‌های هافبک پرسپولیس اظهار داشت: «مهرداد از شرایطی که دارد راضی نیست اما نه اهل جنجال کردن است و نه اهل حاشیه‌سازی و به همین دلیل از دوستان رسانه‌ای می‌خواهم زودتر از سرمربی تیم بحث لیست مازاد را مطرح نکنند چون این کارها حرفه‌ای نیست. کفشگری اگر صحبتی هم داشته باشد با خود برانکو یا مسئولان باشگاه آن را مطرح می‌ کند و مطمئن باشید حرف‌هایش را به رسانه‌ها نمی‌کشاند.»

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176060

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر