3

نخستین بازیکن مازاد پرسپولیس مشخص شد

  • کد خبر : 176062
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

هافبک جنگنده و مازندرانی پرسپولیس هرگز نتوانست اعتماد سرمربی کروات قرمزها را جلب کند و حالا در لیست خروجی قرار گرفته است.

در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس برای بازی با نفت باز هم اثری از نام مهرداد کفشگری دیده نمی شود. او از همان ابتدا هم نتوانست نظر مساعد برانکو ایوانکوویچ را جلب کند.

برای بازی با نفت، پرسپولیس کمال کامیابی نیا را به علت محرومیت در میانه میدان در اختیار ندارد و تصور می رفت فرصت بازی به کفشگری می رسد. نام کفشگری در لیست اردوی ۱۹ نفره پرسپولیس قرار داشت ولی گویا صبح امروز بازیکنی که باید قلم قرمز روی نامش کشیده می شد همان هافبک دفاعی مورد علاقه علی دایی است.

با این روند مشخص شد که کفشگری جایی در پرسپولیس ندارد. دایی اعتقاد عجیبی به کفشگری دارد و شاید پیشنهاد پرسپولیس موجب شود تا سرمربی صبا با در اختیار قراردادن یکی از بازیکنانش سراغ جذب این هافبک مازندرانی برود.

وی مدتی قبل در مصاحبه ای گفت که به دلیل مورد توجه قرار نگرفتن در پرسپولیس، اعتماد به نفسش را از دست داده. حالا و در شرایطی که او وضعیت خوبی در تیم ندارد، خبر از خروج او از پرسپولیس در نیم فصل آمده است.

برانکو بدش نمی آید در این شرایط که پرسپولیس مشکل مالی دارد، کفشگری را به باشگاهی دیگر بفروشد تا باشگاه بتواند این پول را صرف خرید بازیکنی جدید کند.

بعید است در باقی بازی های باقی مانده لیگ تا پایان نیم فصل، نظر برانکو در مورد این بازیکن عوض شود و بهتر است کفشگری را به عنوان اولین خروجی پرسپولیس در نیم فصل بشناسیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر