1

گله کاندیداها از دخالت مدیران در روند انتخابات

  • کد خبر : 176106
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تاکید کرد: از آنجایی که کاندیداها از برخورد جاندارانه برخی مدیران در روند انتخابات گله دارند، وزارت کشور بر ممنوعیت حضور مدیران در نشست های انتخاباتی تاکید مجدد کرد.

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تاکید مقیمی مبنی بر ممنوعیت حضور مدیران وزارت کشور در نشست های انتخاباتی، اظهار کرد: یکی از گله‌هایی که همواره کاندیداهای مختلف از مجموعه دستگاه اجرایی داشتند این بود که مدیران دولتی به نفع یا علیه برخی از کاندیداها موضع گیری می کنند. بنابراین وزارت کشور مجدد تاکید کرد چنین اتفاقی در انتخابات آینده رخ ندهد.

تلاش دولت برای انتخاباتی سالم

نماینده مردم اسد آباد در مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تلاش دارد انتخاباتی سالم برگزار کند، اظهار داشت: تاکید مجدد مقیمی به مر قانونی می تواند نمایانگر این باشد که مجموعه وزارت کشور تلاش دارد انتخابات سالمی و بی طرف برگزار کند، به نظر می آید مقیمی که سابقه نمایندگی و استانداری دارد امروز در مسند مجری وزارت کشور بر این مهم تاکید دارد.

مدیران به تاکیدات عمل کنند

وی ادامه داد: البته امیدواریم که مدیران تنها شنونده این تاکیدات نباشند و به آن عمل کنند تا بدون طرفداری از کاندیدای خاصی انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان برگزار شود.

این نماینده با بیان اینکه این ممنوعیت حضور در نشست های انتخاباتی شامل حال استانداران و فرمانداران نیز می شود، درباره نحوه نظارت بر رفتار آنها در جریان انتخابات گفت: همراه دستگاه های اجرایی، دستگاه های نظارتی بر رفتار مدیران نظارت دارند. همچنین در شرایطی که وزارت کشور تاکید دارد قطعا روندی برای نظارت در نظر دارد./

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176106

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چشمک ایشان به اقای تخت روان چی بالاخره حاوی چه پیامی بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر