1

قلعه نویی‌ همیشه قلعه نویی‌ است، نگین خانه نشین شده

  • کد خبر : 176149
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

سلطان قرمزها گفت: «اگر طارمی سالم زندگی کند و صدمه نبیند، یکی از بهترین فورواردهای ایران می‌شود.»

هر چند پرسپولیس روز گذشته نتوانست نتیجه دلخواه هواداران را کسب کند اما خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس‌ برانکو ایوانکوویچ با ادامه همین روند می‌تواند خاطرات پرسپولیس‌ دهه ۶۰ با سرمربی علی پروین را تداعی کند.

این قضیه و انتخاب شاگردان علی پروین به عنوان بهترین‌های فوتبال ایران پس از انقلاب در برنامه ۹۰ و همچنین خانه‌نشینی امیر قلعه‌نویی‌ سبب شد تا پروین به اظهارنظر بپردازد.

حرف های پروین درباره مهدی طارمی هم جالب است که در ادامه می خوانید:

* به نظر شما پرسپولیس‌ این روزها شانس قهرمانی دارد؟

پرسپولیس‌ الان خوب شده و از لحاظ روحی و روانی بهتر شده‌اند. این تیم پرسپولیس‌ هم جوان است و هم دونده. خدا را شکر از لحاظ شرایط مالی هم بهتر شده‌اند و فکر می‌کنم با چند پیروزی بیایند جزو چهار تیم. فکر می‌کنم پرسپولیس‌ اگر همین‌جوری ادامه دهد شانس قهرمانی هم داشته باشد.

* خیلی‌ها معتقدند اگر پرسپولیس‌ با همین شیوه جلو برود، پرسپولیس‌ دهه ۶۰ تداعی می‌شود.

– این‌ها هنوز کار دارند تا به پرسپولیس‌ دهه ۶۰ برسند. تیم برانکو اگر می‌خواهد مثل پرسپولیس‌ دهه ۶۰ شود باید همه را ببرد تا مثل ما شوند. همین بازی امروز مقابل نفت خیلی سخت است به خصوص اینکه چمن تختی هم خوب نیست.

* فکر می‌کنید پرسپولیس‌ بتواند همه بازی‌هایش را ببرد؟

– دیگر مثل آن زمان نیست. بازی‌های سختی دارند اما خوب بازی می‌کنند. جلوی استقلال اهواز و نفت تهران خوب بازی کردند. لیگ سختی است و می‌بینید که گسترش می‌آید و سپاهان را می‌برد. خوشحالم که پرسپولیس از لحاظ روحی و بدنی شرایط خوبی دارد و بازیکنانش ذوق بردن دارند.

* طارمی با اینکه آقای گل است اما کم موقعیت گلزنی خراب نمی‌کند…؟

– این پسره طارمی یک حسن خوبی که دارد این است برای خودش موقعیت ایجاد می‌کند و فوروارد خوبی است. در همین بازی استقلال معلوم بود خستگی در تنش وجود داشت.

* اتفاقا خیلی‌ها از او انتقاد کردند که پنج موقعیت صددرصد را در بازی استقلال اهواز و همینطور پنالتی بازی دیروز را گل نکرد.

– فوروارد که نباید همه موقعیت‌ها را گل کند. وقتی ۱۰ موقعیت برای یک فوروارد درست می‌شود و یکی را گل می‌کند، خوب است. باز هم می‌گویم طارمی فوروارد خوبی است و باید مراقب خودش باشد که به حاشیه نرود که الحمدلله دنبال حاشیه هم نیست. اگر سالم زندگی کند و صدمه نبیند، یکی از بهترین فورواردهای ایران می‌شود.

* در نظرسنجی برنامه ۹۰ برای تیم منتخب بعد از انقلاب ایران اکثر شاگردان شما در ترکیب اصلی هستند.

– بابت این موضوع خوشحال هستم. برنامه ۹۰ برنامه قشنگی است. اینکه شاگردانم بیشترین رای را می‌آورند مرا خوشحال می‌کند. امیدوارم هر جا هستند همه‌شان موفق باشند.

* در جریان اتفاقات پیرامون کارلوس کی‌روش قرار دارید؟

– یک چیزهایی شنیده‌ام اما خدا نکند که درست باشد. به حق امام زمان (ع) خدا نکند برای هیچ‌کس در دنیا چنین اتفاقی رخ دهد.

* اگر کی‌روش به خاطر بیماری‌اش نتواند به ایران برگردد، شما فکر می‌کنید مربی ایرانی باید روی نیمکت ایرانی بنشیند یا مربی خارجی؟

– باید دید قسمت چه می‌شود. فعلا که کی‌روش هست و در این باره صحبت نمی‌کنم.

* راستی علی‌آقا ال‌کلاسیکو را دیدید؟

– پسر عجب بازی‌ای بود. عین گل‌کوچک بازی می‌کردند. این بارسلونا تیم عجیب و غریبی است. واقعا یک چیزی هست برای خودش در دنیا. باور کن چنین تیمی که کنار هم جمع شده باشند و این‌طوری بازی کنند، به عمرم ندیده بودم.

* این روزها امیر قلعه‌نویی‌ خانه‌نشین شده است…

– پسر این چه حرفی است که می‌زنی! قلعه‌نویی‌ همیشه قلعه‌نویی‌ است. کی گفته خانه‌نشین شده؟ این حرف‌ها را نزنید. اتفاقا برای امیر خوب بود که یک سال استراحت کند و مربیگری نکند.

* چرا فکر می‌کنید خوب بود؟

– بنده خدا امیر را خیلی اذیت کردند و فشار رویش زیاد بود. بازیکنانش او را به حاشیه بردند و اذیتش کردند. اتفاقا ناهار جایی بودیم و صحبت امیر شد و آنجا هم گفتم برای امیر بهتر است که یک سال استراحت کند. به امید خدا سال بعد با یک تیم گردن‌کلفت دوباره به فوتبال ایران برمی‌گردد. بنده خدا این یکی، دو سال اخیر خیلی فشار رویش بود.

* هفدهمین سالگرد برنامه ۹۰ است. شما رابطه خوبی با عادل دارید. فکر می‌کنید برنامه فردوسی‌پور نسبت به گذشته چه تفاوتی کرده است؟

– دو، سه سالی است که کم بین فوتبالی‌ها دعوا می‌اندازد. برای همین برنامه‌اش خوب شده است. من عادل را دوست دارم و شب‌های دوشنبه تا جایی که چشم‌هایم طاقت بیاورند و خوابم نگیرد، برنامه‌اش را می‌بینم. برنامه عادل ۳۰، ۴۰ میلیون بیننده دارد و کارش را هم بلد است… خیلی صحبت کردم خسته شدم (خنده). خداحافظ!

روزنامه گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176149

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر