1

وزیر کشور: برگشت زائران از عراق به کشور مدیریت شود

  • کد خبر : 176155
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

وزیر کشور در جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: کنترل مرزهای سه‌گانه ، برنامه‌ریزی برای بازگشت تدریجی زائران و تأمین آذوقه و دیگر مایحتاج آنها در اولویت برنامه‌ریزی ستاد قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در ششمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی که شب گذشته در وزارت کشور برگزار شد، با تقدیر از تلاش مجموعه مسئولان کمیته‌های مختلف این ستاد در جریان سفر زائران به عراق گفت: در جلسه دولت، رئیس جمهور در جریان حجم فعالیت‌های ستاد مرکزی اربعین قرار گرفت و از زحمات مجموعه مسئولان ستاد و عوامل مرتبط با آن قدردانی کرد.

وزیر کشور با اشاره به همکاری خوب طرف عراقی در صدور روادید برای بیش از ۱٫۵ میلیون زائر کشورمان در مدت زمان کوتاه گفت : طبق روال روزهای گذشته از خروج غیر قانونی افراد فاقد گذرنامه و روادید از مرزهای کشور به طور جدی ممانعت به عمل می‌آید و بیانات امروز مقام معظم رهبری درباره لزوم رعایت ضوابط و مقررات دولت در خروج از مرز برای شرکت در مراسم اربعین حسینی تکلیف را بیش از پیش روشن کرد.

رحمانی‌فضلی با اشاره به بازگشت ۳۰ هزار نفر از زائران به کشور گفت: ورود تدریجی زائران و مدیریت صحیح بازگشت آنها از شهر کربلا موجب کاهش مشکلات ناشی از حجم عظیم بازگشت زائران خواهد شد.

وزیر کشور همچنین استفاده از پیامک برای اطلاع رسانی به زائران در مراسم اربعین حسینی را مهم خواند و خواستار استفاده از این امکان ارتباطی برای هدایت سفر زائران در بازگشت به کشور شد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176155

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر