2

تلاش فراکسیون کارگری مجلس برای پایه حقوق یک میلیون و ۷۰۰هزار تومانی کارگران در سال۹۵

  • کد خبر : 176159
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

رئیس فراکسیون کارگری مجلس ازبرگزاری جلسه هفته آینده فراکسیون متبوع خود خبرداد و گفت: این جلسه برای بررسی میزان دستمزد کارگر ان درسال ۹۵ برگزار می شود.

علیرضا محجوب درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از برگزاری جلسه فراکسیون کارگری مجلس در هفته آینده خبرداد و گفت: جلسه هفته آینده فراکسیون کارگری با دستور کار بررسی میزان دستمزد کارگران درسال ۹۵ برگزار می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستمزد کارگران در سال آینده باید متناسب با میزان تورم درجامعه باشد، افزود: متاسفانه سال گذشته نیز میزان دستمزد کارگران علی رغم تلاش های صورت گرفته ازسوی اعضاء فراکسیون کارگری و نمایندگان اتحادیه های کارگری براساس میزان تورم افزایش پیدا نکرد؛ اما به طور حتم دستمزد کارگران در سال ۹۵ نباید کمتر از یک میلیون و هفتصد هزار تومان یعنی میزان اعلام شده از سوی فراکسیون کارگری در سال گذشته باشد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس،گفت: البته از چند ماه پیش تا کنون بررسی های کارشناسی بسیاری درخصوص قیمت ها در جامعه  انجام است و فراکسیون کارگری مجلس همواره به دنبال حمایت ازقشرکارگر می باشد، بنابراین بازهم باید به این نکته تاکید کرد میزان دستمزد کارگر بر مبنای عدد تورم و هزینه های جاری یک خانواده باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176159

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر