4

امروز فتنه ۸۸ به صورت رسمی همان اهداف خود را در کشور دنبال می‌کند

  • کد خبر : 176626
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه با این سیاست خارجی و سیاست داخلی انقلاب اسلامی در معرض خطر انحلال قرار دارد، گفت: امروز فتنه ۸۸ به صورت رسمی همان اهداف خود را در کشور دنبال می‌کند.

سعید زیباکلام استاد دانشگاه تهران در همایش «استقلال در حصار تردید» که ظهر امروز (دوشنبه) توسط بسیج دانشجویی در دانشگاه تهران برگزار شد طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: شاید برخی از سخنان من خیلی ناراحت شوند اما به حرمت کتاب خدا که در پیش روی من است، آنچه در دلم است را می‌گویم.

فارس/ زیباکلام با اشاره به پیگیری‌های مکرر فعالان تشکلی بسیج دانشجویی برای سخنرانی در این مراسم گفت: من هرچه حساب کردم دیدم نمی‌توانم آنچه را که در سینه دارم به زودی بگویم؛ ۲۰ ماه است هر جا که سخنرانی می‌کنم گفته‌ام که انقلاب اسلامی با این سیاست خارجی و سیاست داخلی در معرض خطر انحلال قرار دارد لذا مانده بودم که دیگر چه باید بگویم.

این استاد دانشگاه با تاکید براینکه فعلا اجازه دهید که سینه‌ای پردرد و دهان پر از خون من بسته بماند، یادآور شد: من از زمان آذر ۹۲ گفته‌ام که این سیاست خارجی ما را به کجاها می‌برد و متاسفانه امروز فتنه ۸۸ به صورت رسمی و قانونی در این کشور همان اهداف را پیگیری می‌کند.

پس از این سخنان کوتاه سعید زیباکلام وی با شعار «مرگ بر آمریکا» به صحبت‌های خود پایان داد و دانشجویان نیز وی را با تکرار این شعار و تشویق همراهی کردند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=176626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر