3

۳۷ هزار دستگاه خودرو مربوط به تسهیلات ۲۵ میلیونی تحویل مشتریان سایپا شده است

  • کد خبر : 178142
  • ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درخصوص تحویل خودرو به متقاضیان تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی گفت: تاکنون۳۷ هزار دستگاه خودرو توسط سایپا، تحویل مشتریان شده و ۱۵ هزار دستگاه خودرو نیز به‌صورت امانی در نمایندگی‌ها موجود است تا پس از تاییدیه بانک های عامل، تحویل مشتریان شود.

به گزارش سایپا نیوز، رضا تقی زاده با بیان مطلب فوق، افزود: تحویل خودروهای طرح تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی با روند خوبی در حال انجام است و مشتریان به مرور خودروهایشان را پس از تاییدیه بانک های عامل تحویل خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه سرعت ثبت‌نام متقاضیان در این طرح بالا بود و این امر باعث بروز مشکلاتی در زمان‌بندی اجرای طرح شد، اظهار کرد: با این حال روزانه اسناد دو تا سه هزار متقاضی تنزیل و به موازات آن، خودروهای ثبت نامی تحویل مشتریان می‌شود.

به گفته ی معاون بازاریابی و فروش سایپا، بیشترین فروش محصولات گروه سایپا در طرح تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی مربوط به انواع پراید و تیبا با حدود ۴۸ هزار دستگاه بوده است و در مجموع ۶۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه از محصولات گروه سایپا عرضه شده است.

تقی زاده افزود: بر اساس اولویت ثبت نامی و تاییدیه های بانک های عامل، دراین طرح تاکنون ۲۲۴۸۲دستگاه خودرو گروه ایکس ۱۰۰، ۶۹۷۱ دستگاه خودرو از گروه ایکس ۲۰۰،   ۲۵۱۲دستگاه تندر ۹۰ و پارس تندر ، ۲۰۴ دستگاه خودرو برلیانس و ۵۲۹۲ دستگاه خودرو وانت نیسان تحویل مشتریان شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با دریافت تاییدیه ها از سوی بانک های عامل، گروه خودروسازی سایپا بتواند هرچه سریعتر و طی ۱۵ روز آینده، خودروهای ثبت نامی در این طرح را به مشتریان تحویل نماید و این پروژه به اتمام رسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=178142

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر