2

نامه سرگشاده یک استاد به رئیس جمهور

  • کد خبر : 178897
  • ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

جناب رئیس جمهور گلایه دارم که ای کاش به اندازه حادثه پاریس ( که آن هم امر غم‌انگیز و مصیبت‌باری بود) برای همه این مصیبت‌ها عصبانی می‌شدید و دستور سریع می‌دادید.

شیرعلی خرامین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و مدرس دانشگاه‌های یاسوج در نامه ‌ای خطاب به رئیس جمهور نوشت: ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر روحانی، با عرض ادب و احترام فراوان؛ نامه حضرتعالی خطاب به ریاست محترم قوه قضاییه و وزیر محترم کشور را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی   به عنوان یکی از نکات مهم و تیترهای اصلی به اطلاع ملت ایران رسید، شنیدم و دیدم . بعنوان یک مدرس دانشگاه و عضوی از این کشور اسلامی از محضر شما کسب اجازه می‌نمایم تا نکاتی را به عرض حضرتعالی برسانم.

 

 

وی ادامه داد: از اینکه دستور سریع ، قاطع و به موقع در مورد وقوع حوادث ناگوار اتفاق افتاده ، با ذکر تاریخ پاسخ گویی (که در ایران نادر اتفاق افتاده) صادر گردید مایه خوشحالی بسیاری از هموطنان گردید. از شنیدن اینکه سفارت کشوری که حکم مهمانان ما را داشتند ( هر چند ناباب) مورد تعرض قرار گرفته و برای ساکنان آن اسباب مشکلاتی را فراهم نموده است حقیقتاً آزرده خاطر شدیم.

 

 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: ادر حالی‌که می‌دانیم این عمل وجهه نظام مقدس و سربلند اسلامی را در دنیا مورد خدشه و زمینه بدنامی را برای آن ایجاد می‌نماید باز دل همه دلبستگان به نظام امام عزیز و میراث شهدا را به درد آورد و به همین خاطر نامه حضرتعالی مسرت‌بخش و امیدوار کننده همچون مرحمی می‌تواند بر دل فرزندان خمینی کبیر باشد. اما آنچه نگارنده را به نوشتن این خطوط نا مفهوم واداشته است این مسائل نبوده است. بلکه بیشتر گلایه‌ای بعنوان یک شهروند خدمت حضرتعالی و معرفی متهمان و مجرمان اصلی قبل از وزارت محترم کشور و قوه محترم قضاییه بر اساس حدسیات ناقص خودمان می باشد.

 

 

وی در ادامه اظهار داشت: از اینکه وقتی ناموس ملت رشید و سربلند و عزتمند ایران در سرزمین امن مکه و مدینه مورد تعرض قرار گرفت و این نامه‌ها با این تندی را ندیدیدم گلایه مندیم. از اینکه ۵۰۰ زایر مظلوم لب تشنه در سرزمین منا زیرسایه بی‌تدبیری و( تاریخ گواهی خواهد داد عمدیات ال سعود و نوعی خرابکاری عمدی ) آل سعود یهود نفس در سینه‌هایشان ماند و زیر دست و پا و یا در کانتینرهای داغ جان دادند و این نامه‌ها با این ادبیات و قاطعیت را ندیدند گلایه دارم.

 

 

شیرعلی خرامین افزود: از اینکه مردم مظلوم یمن به جرم دوستی با کشور ایران اسلامی زیر بمباران بی سابقه بمب‌های منع شده حتی برای حیوانات، سوختند و جان دادند و کودکان و مادرانش سوختند و از این قماش نامه‌هایی ندیدند گلایه دارم. از اینکه شیخ مظلوم زاکزاکی و هزاران تن از اصحاب و اولادش به جرم دوستی با ایران در آتش خشم کثیف اذناب آل یهود سوختند و به یک تماس تلفنی ساده اکتفا شد گلایه دارم. از اینکه برای شهادت شیخ مظلوم و شهید النمر به اندازه سفارت ال یهود نامه ندیدم گلایه دارم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: ریاست محترم جمهور اسلامی در مکتب خود شما و حوزه شما در قران به ما گفتید اشداء علی اکفار و رحماء بینهم. اما از اینکه متن قرآن را بر عکس در حال عمل شدن می بینم شدت را بر دوستان و نهایت رأفت و مهربانی با دشمنان می بینم گلایه دارم. مگر نه در فقه حوزه شما ولی دم هر خون شیعه در هر جای دنیا ریخته شود کل شیعیان عالم می‌باشد . از اینکه شما بعنوان ولی دم شیعیان به اندازه حادثه پاریس عصبانی نشدید گلایه دارم.

 

 

این مدرس دانشگاه اضافه کرد: در نامه شما ذکر شده بود مقصر اصلی شناسایی و معرفی شود، جناب رئیس جمهور بزرگوار نه به قوه محترم قضاییه و نه به دولت محترم زحمت ندهید . اجازه دهید تا بنده با ذهن ناقصی که نه از حقوق سر در می آورد و نه از جرم‌شناسی؛ خدمت حضرتعالی با اطمینان بالا معرفی نمایم. مقصر حادثه کسانی بودند که نزدیک به ۲۰ نفر از انسان‌های مظلوم را در کنسولگری افغانستان سر بریدند ومظلومانه مثله کردند. همانانی که جیره خوار و پرورش یافته مکتب دو محمد نحس ابن عبدالوهاب و ابن سعود بودند. مقصر اصلی کسانی بودند که سفارت ایران مظلوم را در زمان جنگ در لندن به آتش کشدیدند و کارکنان آن را به شهادت رسانده و یا بدنشان را سوراخ سوراخ کردند و احدی خم به ابرو نیاورد.

 

 

وی عنوان کرد: مقصر اصلی کسانی بودند که خانه سفیرمان را در لبنان به بمب بستند و زن و فرزند سفیرمان را تکه تکه کردند. مقصر اصلی کسانی بودند که سفیر کشوری را که مهان مردم سودان بود به اسارت بردند و بعد از ماه‌ها زجر و شکنجه با هزینه‌های زیادی فروختند. مگر نه در ادبیات زیبای ایرانی می گوییم خودکرده را تدبیر نیست. همه این اقدامات زیر سر چه کسانی بود؟ چه کسانی اینگونه ادبیات را به عالم معرفی نمودند؟ جناب رئیس جمهور عزیز شما به جای قاطعیت با اینان و با ال سعود یهود و وارثان قبایل مضر و ربیعه شمشیر را به سوی چهار و پنج بچه جوان رنجیده و خون دل خورده ای که حیثیت و ناموس و تبارشان را زیر دست پای انسان‌های جاهل در حال له شدن می بینند و به ظاهر متهم به این کار می‎‌باشند نشانه رفته اید.

 

 

این مدرس دانشگاه خطاب به رئیس جمهور گفت: جناب ریاست محترم جمهور شنیده‌اید فردی وارد مسجد شد و زن ومردی را درحال عمل شنیع در محراب مسجد دید. به صورت آنان تف انداخت که چرا مرتکب عمل حرام در محراب می شوید. مرد خاطی رو به او نمود و گفت که مگر نمی‌دانید تف انداختن در محراب مکروه می باشد. فریاد و بیداد به راه انداختند و او را کشان کشان به سوی قاضی شهر بردند که این فرد در محراب تف انداخته است. قاضی اورا به دریافت شلاق به جرم عمل مکروه مجازات نمود. در حالی که شلاق‌ها را می خورد فریاد زد وای به حال ملکی که که عمل مکروهش را با شلاق مجازات و به عمل حرامش می خندند. فرض کنیم این عمل کار جوانان خودسر به قول دوستان شما باشد تاوان این عمل مکروه کجا و جرم فرزندان ابن عبدالوهاب کجا.

 

 

وی تأکید کرد: آقای رئیس جمهور مقصر بعدی رک و صریح مسئولین دولتی ما می باشند. چرا؟ ذهن خالی از قاعده‌ای حقوقی من به من می گوید دولت، مسئول پیش بینی و جلوگیری از اعمال نا امنی در کشور و تأمین امنیت ساکنان این کشور می باشد. چرا مسئولین شما نتوانستند حادثه را پیش بینی و نیروی امنیتی کافی برای جلوگیری از این ناامنی تدارک ببینند.اگر نتوانستند پیش بینی کنند پس دال بر ناتوانی زیر دستان شماست و باید مجازات شوند. و اگر توانستند و نکردند دال بر عناد (خدای نکرده) و خیانت است که باز مجازات مضاعف می طلبد. اگر این عمل آنطوری‌که فرماندهی نیروی انتظامی در مصاحبه فرمودند توسط افراد نفوذی صورت گرفته است باز ابواب جمعی دولت شما در شناسایی این عوامل کوتاهی و مستوجب مجازات می باشند . پس دنبال مقصر نگردید.

 

 

مدرس دانشگاه‌های یاسوج اظهار داشت: آقای ریس جمهور عزیز چرا وقتی به ناموس ایران اسلامی تجاوز شد اینقدر عصبانی نشدید؟ چرا وقتی فرزندان مظلوم و زوار بی گناه این مردم را کانتینر کانتینر زنده زنده در زیر خاک در حادثه منا دفن کردند این قدر عصبانی و بر افروخته نشدید؟ چرا وقتی یمن در زیر سم هواپیماهای غول پیکر مافوق پیشرفته آل مضر و ربیعه شخم زده شد اینقدر عصبانی نشدید؟ چرا وقتی شیخ مظلوم نیجریه ای و هزاران تن از اصحابش را به آن مصیبت دچار کردند رحما بینهم بودید؟ و چرا وقتی ناموس ایزدیان، شیعیان و کردها در بازار آل یهود مثل بردگان دست به دست می شد رحماء بینم بودید؟

 

 

وی در پایان افزود: جناب رئیس جمهور گلایه دارم که ای کاش به اندازه حادثه پاریس ( که آن هم امر غم انگیز ومصیبت باری بود) برای همه این مصیبت ها عصبانی می شدید و دستور سریع می دادید. آقای رئیس جمهور محترم باز تأکید می کنم کار تعرض به سفارت مضموم و زشت و ناپسند بود اما مکروهی دی مقابل حرام بود. بیاییم اشداء علی اکفار و رحماء بینم یا تساوی بین کفار و دوستان قائل شویم.

منبع: استاد نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=178897

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدواند ما را نخواهید بخشید اگر از مظلومین شیعه که در اقصی نقاط دنیا به آنها ظلم میشود . جانبداری نکنیم و بیشتر حکوتهای جبار منطقه برای دشمنی با ایران به آنها ظلم میکنند و از آنها انتقام میگیرند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر