1

٢٣ داوطلب انتخابات خبرگان انصراف داده‌اند

  • کد خبر : 179327
  • ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳

پورعلی‌مطلق در نشست خبری با اشاره به اینکه بیشترین انصراف‌ها از انتخابات مجلس خبرگان متعلق به تهران با ٧ نفر و بعد کردستان با ۴ نفر بوده است افزود: بیشترین انصراف نامزدهای انتخابات مجلس شواری اسلامی نیز در اصفهان با ٧۵ نفر، تهران با ۵٠ نفر و فارس با ۴۵ نفر بوده است.

علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: ما ظرفیت هایی در قانون داریم برای داوطلبانی که رد صلاحیت می‌شوند از جمله اینکه می‌توانند به شورای نگهبان مراجعه کنند و آنها طبق قانون می‌توانند در زمان‌های مشخص مراجعه کنند و اعتراضات خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: اقلام مختلف انتخابات اعم از دستی و غیر دستی تهیه و چاپ شده، مهرها و صندوق‌ها با توجه به دو انتخابات پیش رو تهیه شده است.

پورعلی مطلق با بیان اینکه ۴٩٨ نفر از نامزدی انتخابات انصراف دادند و ٨١٠ نفر نیز رد صلاحیت شدند گفت: این تعداد در مقایسه به سال‌های نشان از بودن روندی کاملا طبیعی و قانونی دارد.

دبیر ستاد انتخابات کشور خاطر نشان کرد: بیشترین انصراف از انتخابات در استان اصفهان با ٧۵ نفر و بعد تهران با ۵٠ نفر و همچنین فارس با ۴۵ نفر بوده است.

وی افزود: ٢٣ نفر نیز از انتخابات خبرگان انصراف داده‌اند که بیشترین انصراف‌ها متعلق به تهران با ٧ نفر و بعد کردستان با ۴ نفر بوده است.

پور مطلق با تاکید بر اجرا و رعایت قانون گفت: ما نمی‌توانیم کسی را بی‌دلیل تأیید یا رد صلاحیت کنیم و همه اقدامات طبق قانون بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=179327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر