1

کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان برای متقاضیان صادر می‌شود

  • کد خبر : 179486
  • ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان برای متقاضیان صادر می‌شود.

به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مصدق کشاورزی با اعلام این خبر اظهار داشت: کارت خرید اعتباری به عنوان یک وام کوچک محسوب می شود که دارنده آن می تواند نوسانات خرید خود را کاهش دهد. تلاش شده است تا این کارت اعتباری به طور گسترده بین اقشار مختلف توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در تعاونی های سراسر کشور، فروشگاه های زنجیره ای رفاه، اتکا، شهروند، امکان، فرهنگیان و اسکات قابل پذیرش است، تصریح کرد: اقشاری که بتوان از درآمدهای ماهانه آنان با روش های بسیار ساده اقساط ماهانه را کسر کرد، به‌تدریج مشمول این طرح خواهند شد.

کشاورزی افزود: در مرحله اول اجرای طرح بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، در مرحله دوم بازنشستگان کشوری و در صورت تمایل سایر وزارتخانه و کارکنان دولت مشمول این طرح خواهند بود و تلاش می شود برای کارگران و افراد بخش خصوصی که حق بیمه را به تامین اجتماعی می پردازند و اقشار تحت پوشش نهادهای اجتماعی کارت صادر می شود.

وی گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی که بالغ بر دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر می باشند، می توانند با ارسال کد ملی خود به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۲۲ درخواست خود را برای دریافت کارت اعلام کنند. بهتر است به‌جای ارسال کد ملی در سامانه رفاه ثبت نام کنند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بیان داشت: اگر کد ملی خود را پیامک کنند که پس از صدور کارت اعتباری از طریق بانک پیامکی مبنی بر مراجعه برای دریافت کارت خود را دریافت خواهند کرد که پیش بینی می شود حداکثر پس از ۱۵ روز از ارسال پیامک کارت مربوطه صادر شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=179486

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر