2

سوشا همچنان دروازه بان پرسپولیس است / هواداران مطمئن باشند که کسر امتیاز صورت نمی گیرد

  • کد خبر : 179942
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۴۲

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: «باید بخشی را در باشگاه در نظر بگیریم که مربوط به پیشکسوتان باشد.»

علی اکبر طاهری در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد همایون بهزادی اظهار داشت: «ابتدا باید به خانواده محترم بهزادی تسلیت بگویم همچنین دست اندرکاران فوتبال به ویژه هواداران پرسپولیس. امیدوارم مورد مغفرت الهی قرار بگیرند.»

وی افزود: «امیدواریم ما همیشه بتوانیم پاسخگوی محبت ها و زحمات پیشکسوتانی باشیم که در دوران زندگی شان باعث ایجاد شور و شعف در جامعه شدند.»

طاهری در این باره که پیشکسوتان فوتبال از رسیدگی به آنها ناراضی هستند، گفت: «بحث نگاه باشگاه مدارانه تا امروز چندان جدی نبوده. نگاه باید نگاه نهادینه و جدی باشد. این مسائل باید در ساختار باشگاه جای داشته باشد. ما باید بخشی را در باشگاه برای همین منظور در نظر بگیریم. ما حتی باید برای بازیکنان همین امروز پرسپولیس هم باید کارهای بیمه ای شان را تکمیل کنیم تا در روزهای بعد از فوتبال از این بابت دغدغه نداشته باشند.»

طاهری درباره پرداخت هزینه های بیمارستان و مراسم ترحیم زنده یاد بهزادی که باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است گفت: «این وظیفه باشگاه بود. کار زیادی انجام نشده است.»

وی درباره اخطار فیفا برای کسر امتیاز بابت پرونده مالی  طلب مانوئل خوزه افزود: «حکم بدوی اولیه برای رسیدگی به پرونده خوزه مانوئل آمده و هیچ مشکلی ندارد. هواداران مطمئن باشند که کسر امتیاز از پرسپولیس صورت نمی گیرد. وکیل باشگاه هم چند جلسه با وکیل مانوئل در این باره صحبت کرده است.»

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه سوشا مکانی بازیکن پرسپولیس محسوب می شود یا نه اذعان داشت: «این بازیکن هم همچنان دروازه بان پرسپولیس است. اما ما به رای مراجع قانونی احترام می گذاریم و پس از اینکه آنها رای نهایی از سوی مراجع قضایی بیاید آن موقع تصمیم گیری می کنیم که چه تصمیمی باید برای این دروازه بان گرفته شود.»

وی درباره تشکر خانواده نوروزی به خاطر رسیدگی دقیق باشگاه پرسپولیس به مطالبات مرحوم هادی نوروزی گفت: «این وظیفه ما بوده و با هماهنگی که انجام شده قرار است با رسیدگی به مسائل حقوقی همه حق و حقوق خانواده نوروزی پرداخت شود.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=179942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر