2

دو ملی‌ پوش اخراجی بوکس به کشور بازگشتند

  • کد خبر : 180346
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۴۲

دو ملی پوش اخراجی بوکس که به مسافرت شخصی چین رفته بودند به کشور بازگشته اند و به نظر می رسد با این حساب آنها به زودی مجددا به تیم ملی دعوت شوند.

به گزارش مهر، سجاد محرابی و فروتن گل آرا دو ملی پوش بوکس در اوزان ۷۵ و ۶۰ کیلوگرم بودند کمی بیشتر از یک ماه پیش برای مسافرتی تدارکاتی اردوی تیم ملی را ترک کردند و به چین رفتند.

البته بعدترها مشخص شد آنها از مدیر تیم های ملی و سرمربی خود برای خروج از اردو اجازه و مرخصی گرفته اند. مرخصی ۲۰ روزه ای که به بیش از یک ماه کشید و مسئولان این فدراسیون را که از آنها بی خبر بودند تا حدی نگران کرد.

دبیر فدراسیون بوکس هم که به رعایت انضباط در تیم ملی تاکید ویژه ای داشت در مصاحبه ای با خبرنگار مهر اعلام کرد که اگر این دو بوکسور تا روز سه شنبه ۶ بهمن به تمرینات بازنگردند دیگر جایی در تیم ملی ندارند. این اتفاق افتاد و محرابی و گل آرا از تیم ملی خط خوردند اما درست یک روز بعد یکی از این دو بوکسور در تماسی تلفنی با مسئولان فدراسیون اعلام کرد که آنها به کشور بازگشته و قصد حضور در رقابتهای انتخابی را دارند.

با این حساب به نظر می رسد شایعه مسائلی همچون پناهندگی و عدم علاقه این دو ملی پوش سابق برای حضور در تیم ملی ایران منتفی می شود اما باید دید در آستانه اعلام لیست نهایی بوکسورهای اعزامی به مسابقات کسب سهمیه چین فدراسیون بوکس و در راس آن ناطق نوری انعطاف لازم برای بازگشت این دو ملی پوش را به تیم ملی خواهد داشت یا خیر.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180346

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر