1

مرگ عامل تیراندازی شب گذشته دزفول در تعقیب و گریز پلیس

  • کد خبر : 180504
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

فرمانده انتظامی دزفول از کشته شدن عامل تیراندازی شب گذشته در شهرک امام دزفول در پی تعقیب و گریز پلیس خبر داد.

سرهنگ علی الهامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به حادثه تیراندازی که شب گذشته(۱۰ بهمن) در شهرک امام دزفول رخ داد، اظهار کرد: علی‌رغم تاکید نیروی انتظامی بر ممنوعیت استفاده از سلاح اعم از مجاز و غیرمجاز و تیراندازی در مراسم‌های عروسی و عزا و این‌که این امر با قانون مغایرت دارد؛ متاسفانه ساعت ۲۲ شب گذشته پس از پایان یک مراسم عروسی در شهرک امام بین شوش و دزفول، یک موتورسوار و فرد همراه وی اقدام به تیراندازی به وسیله اسلحه کلاشینکف در کوچه‌ها و شهر کردند.

وی افزود: در نهایت ماموران انتظامی در پی تعقیب و گریز، با این دو موتورسوار متخلف برخورد کرده و به آنان اخطار دادند ولی موتورسواران بدون توجه به اخطار ماموران، فرار کردند.

الهامی ادامه داد: در جریان این تعقیب و گریز، این موتورسواران کنترل خود را از دست داده و از موتور به زمین افتادند و در این هنگام، دوستان آنان با یک دستگاه پراید به کمک‌شان می‌آیند و موفق می‌شوند که یکی از موتورسواران را متواری کنند.

وی گفت: ماموران نیروی انتظامی پس از تیراندازی فردی که اسلحه به همراه داشت، در دفاع از خود و به منظور توقف تیراندازی، کمر به پایین فرد مسلح را هدف می‌گیرند. پس از اصابت تیر از سوی ماموران به تیرانداز، وی را به بیمارستان منتقل می‌کنند و در نهایت شخص تیرانداز، در بیمارستان فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان این که نیروی انتظامی سلاح و پوکه‌هایی که تیرانداز مورد استفاده قرار داده را کشف کرده است، عنوان کرد: امور مقدماتی و قضایی جریان تیراندازی شنبه شب شهرک امام، انجام و پرونده این حادثه برای رسیدگی به مقامات قضایی تحویل داده ده است.

وی افزود: در تحقیقات اولیه افرادی مرتبط به این حادثه شناسایی شده‌اند و پیگیری‌ها برای دستگیری راننده پراید و فرد موتورسوار فراری ادامه دارد.

الهامی گفت: نیروی انتظامی به شهروندان و شهرک‌نشینان و عشایر دزفولی توصیه می‌کند که در مراسم عروسی و عزا از سلاح‌های مجاز یا غیرمجاز استفاده نکنند و در صورت تخلف، نیروی انتظامی و قوه قضاییه به شدت با افراد متخلف برخورد خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180504

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر