1

حدادیان:به جان بچه‌هایم راضی نبودم+تصویر

  • کد خبر : 180827
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

سعید حدادیان: واقعا از پخش شدن این عکس ها خجالت کشیدم. خدا گواه است اصلا بلد نیستم عکس بگیرم بفرستم، یعنی نخواستم یاد بگیرم. به جان بچه هایم و به خاک پای رزمندگان راضی نبودم پخش شود.

در پی انتشار خبری که از شبکه العربیه وابسته به عربستان سعودی پخش شد مبنی بر به شهادت رسیدن سعید حدادیان خبرگزاری فارس گفت‌وگوی کوتاهی با این مداح معروف انجام داد.

وی پس از شنیدن این خبر خندید و گفت: بنده فقط و فقط برای عرض ادب و احترام و خضوع و خشوع و محبت و مودت رفتم آنجا (سوریه) یه سری زدم آمدم. دلیلش هم برگزاری همایشی تحت عنوان «سوختگان وصل» با موضوع مدافعان حرم است که در ۲۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد. دفعه قبل هم که برای بچه های دزفول مراسم گرفتم، یک سر به دزفول رفتم چون باید تحقیقات میدانی داشته باشم.

حدادیان در مورد عکس‌های پخش شده خود و پسرش از سوریه افزود: بنده در دوران جنگ هیچ وقت هیچ چیزی برای خودم نگه نداشتم. با بچه های زیادی رفتم جبهه اما برنامه ای نداشتیم که بخواهیم از ما چیزی پخش شود. خدا گواه است این فیلم هایی هم که شهید آوینی از ما گرفت یکدفعه دوربینش مقابل ما قرار گرفت.

من واقعا از خانواده شهدای مدافع حرم خجالت می کشم. عده ای هم آنجا چند ماهی بودند ولی همان جور که میلاد عرفان پور آن رباعی را سروده: ما مدعیان صف اول بودیم از آخر مجلس شهدا را چیدند.

واقعا یکی از بهترین دستاورد های این سفر برای پسر بنده این بود که بسیاری را که در جلسات کنار می نشینند سینه می زنند و اهل هیاهو نیستند آنجا الی ماشاءالله دیده می‌شوند. البته هیاهو همیشه هم بد نیست، یعنی آن شور و حرارت را نفی نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: من واقعا از پخش شدن این عکس ها خجالت کشیدم. خدا گواه است اصلا بلد نیستم عکس بگیرم بفرستم، یعنی نخواستم یاد بگیرم. جالب اینجاست وقتی قرار بود فردا ما بر گردیم عکس ها منتشر شد. در حالی که چقدر بچه های افغانستان و دوستان عکس گرفتند. خوب احتیاط از ریا موضوعیت داره من به جان بچه هایم و به خاک پای رزمندگان راضی نبودم پخش شود.

این مداح معروف در مورد اوضاع جنگ در سوریه نیز گفت: بعدا معلوم می شود حق تعالی آنجا چه کمکی کرده، داعش تا مرزهای ما رسیده بود اما امروز در جایی قرار داریم که تروریست‌ها به انزوا و رو به نابودی رفتند.

وی با اشاره به اینکه بنده عددی نیستم ولی واقعا چیزهایی شنیدم که برادران افغانستانی را تضعیف می کنند، گفت: شب پیش برای خرید رفته بودم و دیدم برخی تحت تأثیر رسانه های استکباری می گویند: این ها پول می گیرند و برای جنگ می‌روند. این حرف‌ها برای من خیلی تلخ بود چون اخلاص کم نظیری را از افغانستانی‌ها دیدم. افرادی مثل شهید ابو حامد خودش تیمی جمع کرده و برده بود برای جنگ. یعنی حساب کنید چطور چمران تا زمانی که عده ای خودشان را جمع کنند و آماده شوند برای دفاع، چمران هم با بصیرتی که داشت گروهی تشکیل می دهد و زودتر وارد عمل می‌شود. بچه های افغانستان چنین کاری کردند و مهمترین مطلب این است

حدادیان افزود: مهمترین مطلب این است که دو شهر شیعه نشین ما واقعا درخواست کمک کردند چرا که در محاصره شدید هستند و نیاز به هر چیزی مثل دارو دارند. یعنی اگر کسی عمل داشته باشد مواد بی هوشی ندارند به او تزریق کنند.  البته روحیه بالاست.

وی در پایان اظهار داشت: بنابراین چند لحظه نفس کشیدن کنار رزمندگانی که ممکنه هر کدام شهید شوند غنیمت است.

این مداح معروف در انتها به دروغ پراکنی شبکه سعودی العربیه گفت: از دروغگویی دست بر دارید و این جمله را به عربی نیز بیان کرد که در عکس خواهید دید.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180827

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر