3

افزایش دستمزد داوران فوتبال در کلیه رقابت‌های داخلی

  • کد خبر : 18083
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۵

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از افزایش دستمزد داوران فوتبال در کلیه رقابت‌های داخلی خبر داد. پایگاه خبری افق به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج نایب رییس فدراسیون و رییس کمیته داوران با اعلام این خبر گفت: در جلسه ای که با حضور علی کفاشیان، بنده ، عزیزالله محمدی ، غلامرضا بهروان، […]

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از افزایش دستمزد داوران فوتبال در کلیه رقابت‌های داخلی خبر داد.

پایگاه خبری افق به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج نایب رییس فدراسیون و رییس کمیته داوران با اعلام این خبر گفت: در جلسه ای که با حضور علی کفاشیان، بنده ، عزیزالله محمدی ، غلامرضا بهروان، حسین عسگری و مطلب ایمان زاده امروز برگزار شد ، مقرر شد حق الزحمه داوران افزایش پیدا کند و همچنین با داورانی که در سه فصل گذشته از فدراسیون فوتبال حق الزحمه اش را طلبکار بودند تسویه حساب شود.

وی ادامه داد: بسیاری از داوران خوب ما در رقابت های لیگ های یک ، دو و سه و لیگ های پایه از فدراسیون طلبکار بودند و این برای فدراسیون و کمیته داوران خوب نبود ، اما خوشبختانه امروز با این داوران تسویه حساب خواهد شد تا فدراسیون از خجالت آنها درآید و دیگر به هیچ داوری فدراسیون بدهکار نیست.

تاج در پایان گفت: با توجه به پیشنهاد دپارتمان داوری فدراسیون مبنی بر اینکه حق الزحمه داوران افزایش یابد ، در جلسه امروز با این افزایش موافقت شد و از آغاز فصل ۹۱-۹۰ حق الزحمه داوران کلیه مسابقات فوتبال افزایش خواهد یافت. جزئیات این افزایش را حسین عسگری نایب رئیس کمیته داوران اعلام خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18083

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر