1

لیست ۳۰نفره ائتلاف اصول‌گرایان در تهران امشب نهایی می‌شود/ ۴ روحانی، ۶ زن و ۱۴ داوطلب جوان در لیست

  • کد خبر : 180843
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

لیست نهایی ائتلاف سراسری اصول‌گرایان با نظر اجماعی اعضای شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در جلسه امشب شورای مرکزی این ائتلاف نهایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، لیست نهایی ائتلاف سراسری اصولگرایان که با نظر اجماعی اعضای کمیته بررسی صلاحیت‌های شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان پیشنهاد  شده در جلسه امشب شورای مرکزی این ائتلاف نهایی و به‌زودی توسط حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان اعلام خواهد شد. اغلب اسامی قبلاً به تصویب شورا رسیده بودند.

حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفته است: تا قبل از تأیید نهایی فهرست اصولگرایان در جلسه شورای مرکزی ائتلاف، اسامی مطرح شده در فضای مجازی و رسانه‌ها صرفاً گمانه‌زنی است.

لیست ۳۰نفره اصولگرایان که اسامی کامل آن نزد خبرنگار تسنیم محفوظ است متشکل از ۴ نامزد روحانی و ۶ نامزد زن  است؛ ۱۶ نفر از اسامی حاضر در لیست ائتلاف سراسری اصولگرایان از نمایندگان مجلس نهم و ۱۴ نامزد دیگر از کاندیداهای جدید، جوان و دانشگاهی هستند.

مدرک تحصیلی اکثر نامزدهای لیست ائتلاف اصولگرایان دکترا یا معادل آن است و به‌دلیل اهمیتی که راهبرد انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان بود، گرایش و تخصص اصلی اکثر نامزدها اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

طبق آنچه در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان انجام شد، نامزدهای ائتلاف سراسری اصولگرایان با نظر اجماعی انتخاب شده‌اند و تمام گروه‌ها و جریان‌های سیاسی حاضر و پایبند به ائتلاف نظر قطعی روی نامزدهای ائتلاف سراسری اصولگرایان دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180843

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر