1

۲ پاسدار به خیل شهدای مدافع حرم پیوستند

  • کد خبر : 180916
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴

محمد حسین سراجی و سید سجاد روشنایی دو تن از پاسداران جان برکف لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابیطالب(ع)، به خیل شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) پیوستند.

محمد حسین سراجی و سید سجاد روشنایی دو تن از پاسداران جان برکف لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابیطالب(ع)، به خیل شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) پیوستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه استان قم، شهیدان محمد حسین سراجی و سید سجاد روشنایی، در عملیات اخیر در جریان آزاد سازی دو شهر «نبل» و «الزهرا» در سوریه که بیش از چهار سال در محاصره تروریست‌های تکفیری بود، به خیل مدافعان حرم حضرت زینب(س) پیوستند.

معاون اجرایی سپاه استان قم به همراه جمعی از مسئولان سپاه، لشکر عملیاتی و همرزمان شهدا، عصر امروز پنج‌شنبه با حضور در منزل این دو شهید والامقام، نیل به فوز عظیم شهادت را به خانواده‌های معظم شهیدان سراجی و روشنایی تبریک و تهنیت گفتند.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان، ساعت هفت صبح روز شنبه ۱۷ بهمن در حسینیه ثارالله ستاد سپاه علی بن ابیطالب(ع) برگزار می‌شود.

مراسم تشییع این دو شهید والامقام رأس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز شنبه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شده و پس از اقامه نماز و طواف گرداگرد ضریح مطهر بانوی کرامت در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده خواهند شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180916

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر