1

پیشنهاد سنگین سرخ ها به بمب بزرگ نقل و انتقالات؟

  • کد خبر : 180952
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

هر ادعایی مبنی بر فروش بازیکن دیگری از تیم اصلی بارسلونا شایعه‌ای بیش نیست!

پدر نیمار در دادگاه اعلام کرده که منچستریونایتد حاضر شده بود برای خرید نیمار ۱۹۰ میلیون یورو هزینه کند که در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت تا برای بارسلونا بازی کند.
نیمار پیشنهاد سنگین سرخ ها به بمب بزرگ نقل  و انتقالات؟

به گزارش اسپورت، موضوع انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا همواره با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو است که در این میان اکنون پای منچستریونایتد نیز به این پرونده باز شد.

 

این در حالی است که منابع معتبر در اسپانیا همچنان ادعا می‌کنند که نیمار به زودی قرارداد جدیدی با بارسا امضا می‌کند و او فقط از نام یونایتد استفاده می‌کند. با این حال پدر این بازیکن برزیلی در دادگاه اعلام کرد که منچستریونایتد با ۱۹۰ میلیون یورو خواستار به خدمت گرفتن نیمار بوده است.

 

در همین ارتباط روزنامه اسپورت نوشت منچستریونایتد که سخت به دنبال خرید نیمار برزیلی بود، حاضر بوده است ۱۹۰ میلیون یورو به تیم کاتالانی پرداخت کند و این پیشنهاد را رسما ارائه کرد.

 

روزنامه گاردین انگلیس نیز نوشت این رقم معادل شرط جدایی نیمار از بارسلونا است. در همین حال مسئولان بارسا در تلاش هستند با تمدید قرارداد نیمار تا ژوئن ۲۰۲۰ شرط جدایی قرارداد او را تا ۲۵۰ میلیون یورو افزایش دهند. به نظر نمی‌رسد بارسلونا حاضر به فروش این ستاره بزرگ شود، آن هم در شرایطی که فیفا این باشگاه را از خرید بازیکن تا ماه ژانویه منع کرده بود.

 

البته خود نیمار نیز چندی پیش با اعلام اینکه هر اتفاقی می‌تواند در آینده برای تیم آینده او رخ دهد اعلام کرد که ممکن است از بارسلونا جدا شود؛ صحبتی که بار دیگر زمزمه پیوستن او به تیم های دیگر از جمله رئال مادرید و منچستریونایتد را بر سر زبان‌ها انداخت.

 

مدیر ورزشی بارسلونا رابرت فرناندس پس از بازی با اتلتیکو بیلبائو گفت: هر ادعایی مبنی بر فروش بازیکن دیگری از تیم اصلی بارسلونا شایعه‌ای بیش نیست!

 

البته باید به این نکته اشاره کرد که نیمار تا ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۸ با بارسلونا قرارداد دارد و باشگاه در حال مذاکره با او برای تمدید قراردادش تا ۲۰۲۰ و افزایش بند خروج او به شرط پرداخت ۲۵۰ میلیون یورو و همچنین افزایش دستمزدش است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180952

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر