1

توکلی: باید به کسانی که زندگی قبل وبعد نمایندگی‌شان تغییر فاحش کرده شک کرد/نظام را فساد از بین می‌برد

  • کد خبر : 180956
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس جای بسیار حساسی است، پس به کسانی که زندگی آنها قبل و بعد از نمایندگی مجلس تغییر فاحش کرده است، شک کنید.

احمد توکلی در محفل انس با قرآن شهرستان محلات گفت:‌ به کسی که برای تبلیغات هزینه زیادی می کند و با سرمایه داران ارتباطات نامعقول دارد و از فقرا فاصله می گیرند رای ندهید.
وی گفت: فضای باز سیاسی کنونی جامعه ما به هیچ عنوان قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست و این از ثمرات انقلاب و خون شهداست.
مهم‌ترین سخنان وی در این نشست به شرح زیر است:

**اگر انقلاب و روحیه دینی مردم نبود امروز این امنیت را حس نمی کردیم و صدام ملعون به راحتی پس از سه روز تهران را فتح می‌کرد؛ امروز داعش نیز جرات تعرض به ایران را ندارد و اینها به دلیل وجود روحیه انقلابی در مردم است.

** اینکه واقعا اول انقلاب مستضعفین در درجه اول اهمیت بودند، اما امروز عده‌ای عوض شدند و به دنبال تجملات و راحت طلبی و منفعت طلبی و رفیق بازی و پست پرستی و میزپرستی رفتند و جناح گرا و گروه گرا شدند؛ حالا دلخوری ها زیاد شده است البته ایجاد این شرایط به انقلاب مربوط نیست به مسئولان مربوط است.

** من در همه جا اعلام کرده ام که این انقلاب و نظام را نه کودتا، نه حمله نظامی و نه انقلاب مخملی از بین نمی برد، ولی فساد از بین می برد. وقتی ارقام بزرگ از اموال مردم خورده می شود، اختلاف طبقاتی بوجود می آید و عده ای زیر دست و پای عده‌ای دیگران له می شوند که منشاء بسیاری از بدبختی‌های اخلاقی ما همین هاست؛ پس نتوانسته‌ایم برخی دستاوردها که به آنها دست یافتیم را حفظ کنیم.

** التزام به ولایت چراغ راه ماست، برخی راه را گم کردند. وقتی سران راه را گم می کنند و گوش به فرامین الهی و فرمان ولایت نمی دهند مردم نیز گوش فرا نمی نهند و راه را گم می کنند و از اسلام و انقلاب دور می شوند و اگر راه خلاف اسلام و انقلاب برویم نمی توانیم به نتیجه برسیم. پس اگر کسی از امرای دولت ظلم می کند نباید انقلاب را مقصر دانست و آن را به کل دولت و انقلاب و نظام تعمیم داد.

** همه جناح ها اگر تمایلات خود را کنترل نکنند به مشکل برخواهند خورد. مجلس جای بسیار حساسی است و به کسانی که زندگی آنها قبل و بعد از نمایندگی مجلس تغییر فاحش کرده است، شک کنید. اگر کسی برای تبلیغات هزینه زیادی می کند و با سرمایه داران ارتباطات نامعقول دارد و از فقرا فاصله می گیرد رای ندهید .

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=180956

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر