2

استقلال باید قدر بازی های ۵ هفته آینده را بداند / یک نیمه برای شناخت حریف کافی است

  • کد خبر : 181048
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

پیشکسوت استقلال گفت: «حریف فردای استقلال به قدری بازیکن تغییر داده که مانند یک تیم ناشناخته است.»

بهتاش فریبا درباره بازی فردای استقلال های تهران و اهواز اظهار داشت: «استقلال تهران در بازی اول خود پس از تعطیلات آنطور که انتظار می رفت بازی نکرد و با تغییراتی که در پست بازی یکی دو بازیکن از جمله محسن کریمی و جابر انصاری به وجود آورده بود مانند دیدارهای قبل از تعطیلات خود کار نکرد. البته شاید مربیان این تیم طرح و برنامه هایی برای نیم فصل دوم دارند که باید در این بازی و بازی بعد به آن برسند.»

وی ادامه داد: «استقلال در مصاف با ذوب آهن بنا بر شرایط بازی در خانه حریف بیشتر در فاز دفاعی کار می کرد و کمتر در فاز هجومی به چشم آمد تا دقیق ندانیم که این تیم برای بازی های هجومی اش چه طرح و برنامه ای دارد. البته استقلال اهواز تا اینجای لیگ نشان داده که تیمی خطرناک برای رقبایش نیست و نتایج خوبی هم کسب نکرده است اما استقلال تهران هم در خانه نتوانسته انتظارات هواداران تیم را برآورده کند و بیشتر امتیازاتش را در بازی های خارج از خانه کسب کرده است.»

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: «این بازی برای استقلال فرصت مناسبی برای امتیاز گرفتن است تا خودش را و جایگاهش را در جدول رده بندی بهبود ببخشد. استقلال که در هفته قبل فرصت خوبی را برای جدا شدن از سایر رقبا از دست داد باید بداند که هر هفته این اتفاقات تکرار نمی شود و همه رقبا نمی بازند یا مساوی نمی کنند.»

فریبا درباره غیبت مهدی رحمتی و امین حاج محمدی در این بازی گفت: «در نبود رحمتی، وحید طالب لو می تواند به خوبی از پس این بازی بربیاید. از این نظر استقلال دغدغه دروازه بانی ندارد و از طرفی حنیف عمران زاده هم که در هفته گذشته غایب بود از این بازی به جمع نفرات تیم بر می گردد و می تواند بار تجربی خط دفاع را بالا ببرد. حاج محمدی هم در دو بازی قبلی استقلال که برای این تیم به میدان رفت نشان داد که بازی به بازی بهتر می شود.»

این پیشکسوت استقلال در پایان تأکید کرد: «تا جایی که می دانم استقلال از این هفته ۵ بازی در تهران دارد و باید قدر این موقعیت را بداند و بتواند حداکثر امتیازات را کسب کند تا در روزهای پایانی لیگ برای یکی دو امتیاز به دردسر نیفتد. استقلال اهواز تیمی است که در تعطیلات لیگ تغییرات زیادی داشته و به نوعی ناشناخته است اما برای کادر فنی استقلال یک نیمه می تواند زمان کافی برای شناختن این تیم باشد تا روش شکست دادنش را پیدا کنند.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181048

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر