1

۲ هزار نفر برای تست دادن در پرسپولیس در نوبت هستند / یک نفر هم جذب شود خوب است

  • کد خبر : 181062
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «اگر بتوانیم در تست‌گیری‌ها حتی یک نفر را هم به فوتبال حرفه‌ای معرفی کنیم برای باشگاه پرسپولیس خوب خواهد بود.»

حسین عبدی در خصوص تست‌گیری از بازیکنان علاقمند به حضور در تیم “ب” پرسپولیس گفت: «از روز گذشته تست‌گیری از این علاقمندان را آغاز کرده‌ایم و حدود ۶۰ نفر مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند. امروز هم در دو نوبت صبح و عصر هر بار ۲۵ نفر مورد تست‌گیری قرار خواهند گرفت تا با چشمان فنی اهالی فن فوتبالیست‌هایی که بتوانند به آینده فوتبال کمک کنند انتخاب شوند.»

وی ادامه داد: «محمود خوراکچی، محمود کلهر، ‌علیرضا امامی‌فر، مجتبی محرمی، من و … از دیگر پیشکسوتانی هستیم که عملکرد فنی علاقمندان به پرسپولیس را زیر نظر داریم و باید بگویم در فاز اول این ثبت‌نام حدود ۵۰۰ نفر نام‌نویسی کرده‌اند. از طرفی به دلیل استقبال زیاد فعلا سایت بسته شده هر چند که ما تبلیغات زیادی هم برای این کار نکردیم و فکر می‌کنم حدود ۲ هزار نفر هم در نوبت هستند که این مسئله کار ما را در دوره‌های بعد سنگین‌تر خواهد کرد. خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح شده و امیدوارم این موضوع به سود پرسپولیس و فوتبال کشور باشد.»

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: «پرسپولیس یک تیم مردمی است و باید این فرصت را به علاقمندان بدهند تا بتوانند در یک جلسه تمرینی حرفه‌ای در دو ساعت خودشان را نشان دهند. ما به دنبال استعدادهای فوتبال هستیم و اگر هم بتوانیم حداقل یک نفر را به مجموعه پرسپولیس اضافه کنیم این برای ما یک اتفاق خوب و ویژه است.»

عبدی خاطرنشان کرد: «در چند روز گذشته در ورزشگاه درفشی‌فر کارها را انجام دادیم و اگر تا چند روز آینده ورزشگاه شهید کاظمی را تحویل بگیریم می‌توانیم از این مجموعه ورزشی هم استفاده کنیم. بنا داریم تا آخر هفته فاز اول علاقمندان را به اتمام برسانیم تا در هفته های آینده بتوانیم دوره‌های بعدی را هم برگزار کنیم.»

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181062

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر