1

هنوز سمت افراد جدید در باشگاه استقلال مشخص نشده / به مظلومی نگفتم استعفا بده

  • کد خبر : 181064
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

«طی روزهای آینده وقتی که حضور افراد جدید در باشگاه قطعی شد آن را به اطلاع رسانه ها و مردم خواهیم رساند.»

بهرام افشارزاده در رابطه با اینکه بخشی از مطالبات تمام اعضای تیم پرداخت شده اظهار داشت: «توانستیم با تلاش های زیاد چک هایی را به بازیکنان و اعضای کادر فنی بدهیم تا فعلا مشکلات شان حل شود اما بیکار ننشسته ایم چون باید تا پایان فصل تمام تعهداتی که در ابتدای فصل به اعضای تیم داده ایم را پرداخت کنیم. شاید آنها خیال شان راحت شده باشد اما ما از همین حالا به فکر قسط بعدی هستیم که باید پرداخت شود.»

وی درباره اینکه تغییرات در چارت باشگاه چه زمانی رخ خواهد داد عنوان کرد: «هنوز چیزی رسمی نشده و فقط ما در این باره در هیات مدیره بحث کردیم. باید با تفکر بیشتر تغییرات را انجام دهیم تا در آینده به مشکل نخوریم. طی روزهای آینده وقتی که حضور افراد جدید در باشگاه قطعی شد آن را به اطلاع رسانه ها و مردم خواهیم رساند.»

سرپرست باشگاه استقلال همچنین درباره سمت نصرالله عبداللهی در این باشگاه تصریح کرد: «ما از عبداللهی دعوت کردیم تا با ما همکاری کند اما همان طور که گفتم هنوز مشخص نیست افرادی که به باشگاه اضافه می شوند با چه عنوانی شروع به کار کنند. باید تصمیم هیات مدیره قطعی شود و سپس درباره آن صحبت کنیم.»

افشارزاده در پایان در واکنش به تیتر یکی از روزنامه های ورزشی مبنی بر اینکه “افشارزاده خطاب به مظلومی گفته اگر ناراحتی می توانی استعفا بدهی” گفت: «این تیتر را خوانده ام اما هیچ نظری درباره آن ندارم. چون اینها بحث های حاشیه ای است که می خواهند برای استقلال درست کنند و من می خواهم وقتم را برای مسائل دیگری بگذارم.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181064

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر