1

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس با حرکت امیدوارکننده طاهری

  • کد خبر : 181074
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

نتایج شش هفته ابتدایی پرسپولیس با برانکو آنقدر بد بود که فشار زیادی روی برانکو ایوانکوویچ وارد کرد.

 

به گزارش بانک ورزش، تیم مربی کروات خوب بازی می کرد اما نتایج به هیچ عنوان قابل دفاع نبود. سرانجام حمایت هواداران سبب شد مدیران زیر بار فشار هیات مدیره مقاومت کنند و این مربی را حفظ کنند تا نتایج این تیم روز به روز بهتر شود و دیگر باختی را شاهد نباشند.

شاید اگر طاهری آن روزها زیر بار تغییر سرمربی می رفت و مربی ایرانی را جانشین او می کرد، نتایج بد تیم ادامه می یافت و مربی ایرانی هم با اعلام اینکه تیم را خودش نبسته، هر بار از زیر بار انتقادات فرار می کرد و باز هم یارگیری عجیب در نیم فصل و باز هم ادامه سریال ناکامی سرخپوشان.

حالا اما شرایط فرق کرده و مدیرعامل پرسپولیس به خوبی می داند آرامش امروز سرخپوشان مدیون تفکر حرفه ای برانکو ایوانکوویچ است و قدرت تیمی که او با بازیکنان جوانش روانه مسابقات می کند.

طاهری در آخرین صحبتش پیش از بازی با ذوب آهن، صحبت های امیدوارکننده ای برای هواداران دارد و از تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ صحبت می کند: صحبت‌های خوبی برای تمدید قرارداد با برانکو انجام داده‌ایم و توافق‌هایی هم حاصل شد. ما از برانکو برنامه دو ساله خواسته‌ایم و قرار است او برنامه‌اش را برای ادامه همکاری ارائه کند. برانکو خودش هم می‌داند که ما او را می‌خواهیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

باید منتظر ماند و دید پرسپولیس پس از سال ها تغییرات بی رویه، با تمدید قرارداد سرمربی کاردانش به آرامش خواهد رسید یا باز هم اتفاقات عجیب و غریبی در این تیم رخ می دهد و اشتباهات چند سال اخیر تکرار می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181074

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر