1

صادرات محور فعالیت های ایران خودرو

  • کد خبر : 181080
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

اگر محصولی که در ایران خودرو تولید می شود، قابلیت صادرات داشته باشد، به معنای رضایت مشتریان در بازار داخلی است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو که در آیین آغاز تولید انبوه سورن توربوشارژ سخنرانی می کرد، ضمن بیان این مطلب گفت: مشارکت و همکاری با شرکت های معتبر خودروساز اقدام خوبی است اما اقدامی باعث افتخار ما است که در مرکز تحقیقات ایران خودرو انجام شده و در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 

مهندس هاشم یکه زارع افزود:‌با موفقیت هایی که در زمینه طراحی و تولید قوای محرکه و یا خودرو به دست می آوریم بیان ما در مذاکره با شرکت های خارجی قوی تر می شود.

 

وی افزود: در زمینه طراحی بدنه، تریم داخلی و کفی در خودروسازی و قطعه سازی به توانایی های بالایی دست یافته ایم و درحال حاضر نیز تمرکز اصلی مان بر طراحی پلتفرم است که البته طراحی پلتفرم بدون توجه به قوای محرکه سخن بیهوده ای است.

 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بیان این که کسب دانش فنی در بخش موتور، گیربکس و سیستم تعلیق به دانش تولید خودرو منجر خواهد شد گفت: در سال آینده خودرویی با برند ایران خودرو به بازار عرضه خواهیم کرد.

 

وی با بیان این که در دولت گذشته وعده پرداخت هزار میلیارد تومان به ایران خودرو داده شده بود گفت:‌بیش از دوهزار میلیارد تومان سرمایه راکد ایران خودرو به صورت خودروی ناقص در کف کارخانه بود و ما به دنبال تسهیلات دولت بودیم. مهندس یکه زارع افزود: با کامل کردن خودروها توانستیم سرمایه قابل توجهی را به تولید تزریق کنیم.

 

وی در ادامه به کاهش هزینه های صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در زمینه مصرف ورق و هزینه های مالی صرفه جویی قابل توجهی صورت گرفت و در سال ۹۳ توانستیم بیش از هزار میلیارد تومان کاهش هزینه را به ثبت برسانیم.

 

مهندس یکه زارع افزود: بعد از دو سال زیان دهی، سهام ایران خودرو در سال ۹۳ به سود دهی رسید.

 

وی صادرات را یکی از رویکردهای اصلی ایران خودرو برشمرد و گفت:‌طبق افق ترسیم شده ۱۴۰۴ تولید سه میلیون دستگاه خودرو هدف گذاری شده و یک سوم آن نیز به صادرات اختصاص خواهد داشت.

 

وی در پایان کیفیت، خدمات پس از فروش، صادرات و تولید محصول جدید را از اهداف اصلی ایران خودرو خواند و اظهار امیدواری کرد:‌با تحقق این اهداف رضایت مشتریان و شهروندان را از محصولات داخلی افزایش خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181080

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر