1

هافبک پرسپولیس دوباره به سرمربی ذوب آهن رسید

  • کد خبر : 181099
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

جدال ذوب آهن با پرسپولیس برای برخی بازیکنان دو تیم می تواند حساسیت های خاصی داشته باشد.

یکی از این بازیکنان محسن مسلمان هافبک پرسپولیس است که در ابتدای فصل پیراهن این تیم پرطرفدار پایتخت را برای دومین بار برتن کرد و با پشت سر گذاشتن هفته های ناامیدکننده به یکباره مهره ای تعیین کننده برای برانکو شد. اوج گیری مسلمان زیر نظر مربی کروات در حالی رخ داد که این بازیکن با باشگاه ذوب آهن قرارداد داشت اما به خاطر اختلافاتش با یحیی گل محمدی مجبور بود مدام به صورت قرضی در سایر باشگاه ها از جمله فولاد خوزستان بازی کند.
گل محمدی از آن روزی که روی نیمکت ذوب آهن نشست اعتقادی به عملکرد فنی محسن مسلمان نداشت و ترجیح می داد تا به جای این بازیکن از هافبک مورد علاقه اش در ترکیب اصلی سود ببرد به همین خاطر مسلمان بالاجبار راهی تیم های دیگر می شد درست مثل ابتدای فصل که با اتمام قرارداد قرضی اش با فولاد تصمیم داشت در ذوب آهن بماند اما گل محمدی مخالفت کرد تا این بازیکن در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس برود.

با گذشت مدت زمان کوتاهی حالا دوباره مسلمان به عنوان یکی از مردان کلیدی برانکو در ترکیب اصلی پرسپولیس گام به فولادشهر می گذارد تا به نوعی با اثبات توانایی هایش به یحیی گل محمدی از این مربی بابت رفتارها و برخوردهایش انتقام بگیرد. مسلمان که در بازی رفت دو تیم رد استادیوم آزادی فرصت عرض اندام پیدا نکرد قطعا فردا در فولادشهر انگیزه های دو چندانی دارد و رویارویی او با ذوبی ها می تواند دیدنی باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181099

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر