1

عصبانیت تمام نشدنی استقلالی‌ها/ آنها حق دارند؟

  • کد خبر : 181243
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۸:۱۳

جالب اینکه بعد از این همه عرض دلخوری، در همین بازی دیروز هم کمتر از ۱۰ هزار نفر به تماشای مسابقه استقلال با همنام اهوازی‌اش رفتند تا روشن شود بحران جدی است.

پیش از بازی استقلال و استقلال اهواز، حنیف عمران‌زاده با انتشار مطلبی روی صفحه اینستاگرامش به انتقاد از هواداران استقلال پرداخت. او نوشت دیدن سکوهای خالی باعث افت روحیه بازیکنان جوان می‌شود. حنیف البته اولین نفری نیست که از دل خانواده استقلال، چنین انتقادی را مطرح می‌کند. در شرایطی که آبی‌پوشان طی سال‌های اخیر عمدتا خوب نتیجه گرفته‌اند و بیشتر اوقات در کورس قهرمانی بوده‌اند، اما هواداران استقبال شایانی از این تیم به عمل نمی‌آورند. این موضوع در زمان امیر قلعه‌نویی هم وجود داشت. پرویز مظلومی ابتدای فصل و بعد از نشستن روی نیمکت استقلال وعده داد تماشاگران را با سکوها آشتی بدهد، اما این اتفاق تا امروز که رخ نداده است. جالب اینکه بعد از این همه عرض دلخوری، در همین بازی دیروز هم کمتر از ۱۰ هزار نفر به تماشای مسابقه استقلال با همنام اهوازی‌اش رفتند تا روشن شود بحران جدی است.

کلکسیونی از اعتراضات

امسال تقریبا صدای همه استقلالی‌ها بابت عدم حمایت هواداران درآمده است. شاید تندترین جملات متعلق به سیروس دین‌محمدی بود که گفت: «مگر استقلال هوادار دارد که به آنها جام هدیه بدهیم؟» مجید صالح هم دومین مربی استقلال بود که به این داستان واکنش نشان داد: «توقع داریم هو‌اد‌ا‌ران به ورزشگاه بیایند. دیدن سکوهای خالی واقعا زجرآور است.» محمد نوازی هم که یکی دیگر از اعضای کادرفنی آبی‌ها به شمار می‌رود، اخیرا گفته است: «تنها نگرانی ما حضور کمرنگ هواداران در ورزشگاه هاست.» هادی طباطبایی، دیگر پیشکسوت استقلال هم که در تیم ملی امید مسوولیت داشت، چند هفته پیش گفته بود: «واقعا تعجب می‌کنم که چرا با وجود این نتایج خوب و جایگاه مناسب در جدول رده‌بندی تماشاگر کمی به ورزشگاه می‌آید.» سکوهای خالی، توجه بهرام افشارزاده را هم جلب کرده است. مدیرعامل استقلال به تازگی در این مورد گفته بود: «باید بپذیریم کیفیت فوتبال ما پایین آمده و وقتی هواداران بازی‌های با کیفیت اروپایی را از تلویزیون مشاهده می‌کنند، برای دیدن دیدارهای بی‌کیفیت لیگ به ورزشگاه‌ها نمی‌آیند.» این در حالی است که مثلا حنیف نظر دیگری دارد. مدافع پرسروصدای استقلال، در این فصل یک بار دیگر هم از حضور کمرنگ هواداران انتقاد کرده بود. موضوع به بازی استقلال و صبا در هفته پانزدهم مربوط می‌شود؛ مسابقه‌ای که حنیف در پایانش گفته بود: «بی‌انصافی است که به‌رغم در کورس بودن، هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند. اگر مسابقات استقلال را در شهرستانها برگزار کنند، هواداران بیشتری به ورزشگاه می‌آیند.» همانطور که گفتیم این مساله صرفا محدود به امسال و تیم مظلومی نیست، چرا که در چند سال گذشته هم استقلالی‌ها استقبال خوبی از بازی‌های تیم‌شان به عمل نیاورده‌اند؛ به طوری که حتی یک بار امیرحسین صادقی در این مورد گفت: «دلم از دست هواداران شکست!»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181243

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر