1

درخواست ستاره”استقلال” از هواداران

  • کد خبر : 181296
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

هافبک تیم استقلال گفت: بعضی از بازیکنان جوان ما این فصل برای اولین بار در تیم بازی کرده اند و هواداران باید این تیم را حمایت کنند.

امید ابراهیمی در نشست خبری امروز درباره بازی مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: فکر می کردیم که بتوانیم بازی دیروز را ببریم اما متاسفانه استقلال اهواز هم خیلی بسته بازی کرد و هم خیلی خوب. انشاالله روند گذشته خود را در بازی های اینده ادامه دهیم.

 

وی ادامه داد: ما سعی می کنیم در هر بازی از موقعیت های خود استفاده کنیم. در حال حاضر هم فکر می کنم بهترین خط حمله لیگ را داریم. اگر موقعیت ایجاد نکرده بودیم این گل ها را نمی زدیم. ولی تلاش می کنیم که بیشتر از همیشه موقعیت ایجاد کنیم و گل بزنیم. انشاالله در بازی های آینده روند هجومی خود را ادامه خواهیم داد.

 

هافبک استقلال خاطرنشان کرد:من نمی گویم که کمبودی نداریم. به هر حال مشکلاتی وجود دارد. ما در نیم فصل دوم و بعد از تعطیلات مثل نیم فصل اول کار نکردیم و اگر همان تمرکز نیم فصل اول را داشتیم به مشکل نمی خوردیم. اگر حرف از قهرمانی می زنیم باید در همان حد تلاش کنیم. فقط با تلاش و زحمت است که می توان قهرمان شد. باید تمرینات خود را با تمرکز بالا انجام دهیم. انشاالله با تلاش کادر فنی موفق شویم. سعی می کنیم در ادامه طوری کار کنیم که نگرانی ها برطرف شده و خیال هواداران مان راحت شود.

 

ابراهیمی خاطرنشان کرد: از اول فصل مشکلاتی وجود داشت. قرار بود بازیکن به هافبک تیم اضافه شود اما این اتفاق نیفتاد. با این وجود تیم خوب کار کرده و در صدر جدول است. اگر می توانستیم بازیکن دیگری را به تیم اضافه کنیم شرایط بهتری پیدا می کردیم. البته کمبود خاصی نداریم ولی در صورت اضافه شدن نفرات دیگر، آنها می توانستند به ما کمک کنند. امیدوارم بعد از این بازی روندمان بهبود یابد و نتایج خوبمان شروع شود.

 

وی بیان داشت: ما هم کادر فنی خوب و باسابقه ای داریم و هم بازیکنان خوبی. مظلومی و اطرافیانش سالیان سال کار کرده اند. تیم ما هم تیم بالیاقت و باارزشی است. با تلاش کادر فنی و بازیکنان مشکلات را برطرف خواهیم کرد و باعث خوشحالی هواداران خواهیم شد. استقلال همیشه تیمی مدعی بوده است و سعی و تلاش ما این است که با کسب قهرمانی دل هواداران را شاد کرده و نتایجی در شان نام استقلال به دست آوریم.

 

ابراهیمی درباره صحبت های خود با جابر انصاری در میانه بازی روز گذشته و اینکه آیا با هم اختلافی دارند، تاکید کرد: همه بازیکنان با هم دوست هستند. در شرایط بازی فشار بر بازیکنان زیاد است. من در بازی به جابر گفتم کاش آن توپ را می دادی تا موقعیت ایجاد شود. همین مساله بود و در پایان بازی هم همه چیز تمام شد و هیچ حاشیه ای ایجاد نشد.

 

وی افزود: چطور ما توانستیم تمام فصل یا تیم اول یا تیم دوم جدول باشیم. پس صد در صد این توانایی و پتانسیل را داریم که روند ادامه فصل را ادامه داده و با تلاش بیشتر به نتیجه دست یابیم.

 

هافبک استقلال اذعان داشت: همه سعی و تلاش ما این است که تیم به موفقیت برسد. به هر حال در سال های گذشته هم بدشانسی هایی وجود داشت و الان هم ممکن است چنین مساله ای باشد. ولی ما تمام تلاش مان را می گذاریم تا تیم موفق باشد.

 

ابراهیمی در خاتمه خطاب به هواداران گفت: نمیدانم این صحبت را گلایه بگذاریم یا اسم دیگر. اما لازم است که هواداران از ما حمایت کنند. تیم ما در صدر جدول است و این طور نیست که در رده های هفتم، هشتم جدول قرارداشته باشد. نباید در صفحات مجازی به بچه ها توهین شود. من از جهت خودم مشکلی ندارم ولی درست نیست بچه هایی که این همه در این فصل زحمت کشیده اند توهین شود. بعضی از بازیکنان جوان ما این فصل برای اولین بار در تیم بازی کرده اند و هواداران باید این تیم را حمایت کنند. همه بازیکنان با تمام وجود تلاش می کنند تا سرمایه های اصلی باشگاه که این هواداران هستند را خوشحال کنیم. امیدواریم مثل همیشه تیم را بیشتر حمایت کنند زیرا به حمایت آنها نیاز داریم./کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181296

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر