1

در برنامه ۹۰ دیشب چه گذشت؛ سود استقلال از داوری / پرسپولیس مقابل سپاهان منتفع شد، مقابل ذوب قربانی

  • کد خبر : 181330
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۸:۰۶

مهاجم جوان تیم ملی به انتخاب هواداران فوتبال به عنوان بهترین بازیکن جوان سال فوتبال کشورمان انتخاب شد.

برنامه ۹۰ این هفته ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه‌شب روی آنتن شبکه سه رفت. برنامه این هفته، به خاطر جشنواره فیلم فجر و پخش ویژه برنامه ۷، زمان کمتری نسبت به هفته قبل داشت و ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه به طول انجامید.

در برنامه ۹۰ این هفته، دیدارهای هفته هجدهم و نوزدهم مورد بررسی قرار گرفت و صحنه های داوری آنها با حضور مسعود مرادی، کارشناسی شد.

* سوال پیامکی

سوال نظرسنجی برنامه این هفته به انتخاب بهترین بازیکن جوان ایران اختصاص داشت. بینندگان ۹۰ باید از میان، سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، روزبه چشمی، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش و محمدرضا اخباری بهترین بازیکن جوان را انتخاب می‌کردند.

در پایان با شرکت یک میلیون و ۳۷۴ هزار نفر سردار آزمون با ۳۲٫۶ درصد آرا عنوان بهترین بازیکن جوان فوتبال ایران را کسب کرد و پس از او احمد نورالهی با ۲۶٫۴ درصد دوم و علیرضا جهانبخش با ۱۵ درصد در رده سوم قرار گرفتند.

* داور در بازی سپاهان، به نفع پرسپولیس سوت زد!

در بخشی از برنامه صحنه های مشکوک داوری بازی پرسپولیس و سپاهان پخش شد. مرادی با اشاره به اشتباهات داور این مسابقه اعلام کرد که برای سپاهان یک پنالتی گرفته نشده (خطای محسن بنگر روی محمدرضا خلعتبری) و گل دوم پرسپولیس به این تیم اصفهانی نیز صحیح نبوده است.

مرادی همچنین اخراج پادوانی را تصمیم درست بیژن حیدری عنوان کرد، اما معتقد بود که وی در قبال خلعتبری و فریاد زدن‌های او مقابل داور مسابقه، قاطعانه برخورد نکرده است.

* سوت های بازی پرسپولیس و ذوب آهن؛ این بار به ضرر سرخ ها

بازی پرسپولیس با ذوب آهن در هفته نوزدهم هم از جمله مسابقاتی بود که صحنه‌های مشکوک داوری کم نداشت. با توجه به اینکه دیدار این دو تیم در جام حذفی با اشتباهات تاثیرگذار داوری همراه بود، عملکرد خورشیدی داور بازی این هفته زیر ذره بین قرار گرفت و نکته عجیب اینکه اشتباهات او در این مسابقه چیزی کمتر از اشتباهات داور جام حذفی نداشت.

مرادی اشتباهات خورشیدی را اینطور برشمرد:

– مدافع ذوب آهن باید در نیمه اول به خاطر انجام خطا روی مهدی طارمی اخراج می شد.

– پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس به واسطه حضور طارمی در آفساید درست نبود

– پنالتی ذوب آهن درست بود و توپ به دستان کمال کامیابی‌نیا خورده است.

– در دقایق پایانی بازی روی بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه ذوب آهن خطای پنالتی صورت گرفت که داور این پنالتی را به نفع سرخپوشان اعلام نکرد.

* گل استقلال اهواز صحیح بود

جنجالی‌ترین صحنه بازی استقلال تهران و استقلال اهواز توپی بود که وحید طالب‌لو از دروازه بیرون آورد که مرادی اعلام کرد که توپ وارد دروازه شده است.

* رکورد در اشتباهات داوری

طبق آنالیز برنامه ۹۰، داوران لیگ برتر این هفته ۱۴ اشتباه تاثیرگذار داشتند که این امر در نوع خودش یک رکورد است!

* تکذیب حضور در شبکه های اجتماعی

فردوسی پور در جریان برنامه تاکید کرد که ۹۰ نه در اینستاگرام صفحه دارد و نه در تلگرام، کانال. وی از مردم خواست که به اسامی شبکه‌هایی که به اسم ۹۰ صفحه دارند، توجه نکنند.

* بازیکن پرسپولیس با چند شناسنامه!

فردوسی پور در اواخر برنامه اعلام کرد از جمله افراد دیگری که می توانستند بین گزینه های نظرسنجی قرار بگیرند علی علیپور بود که می گویند دو، سه تا شناسنامه دارد و کسی نمی داند دقیقاً چند سالش هست و به خاطر همین بین گزینه ها نبود!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181330

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر