2

جزئیات ثبت‌نام در کنکور ۹۵ و دانشگاه علمی کاربردی

  • کد خبر : 181375
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی امروز پایان می‌یابد، گفت:‌ ثبت‌نام برای کنکور سال ۱۳۹۵ از دیروز آغاز شده و تاکنون ۱۳هزار و ۱۸۰ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

حسین توکلی اظهار داشت: ثبت‌نام برای شرکت در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای بهمن ماه ۱۳۹۴ امروز سه شنبه ۲۰ بهمن پایان می‌پذیرد.

وی افزود:‌ تا صبح امروز ۶۰هزار و ۱۲۰ داوطلب برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند و به تمام داوطلبان توصیه می‌شود در مهلت باقی‌مانده با مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت داشتن شرایط برای ثبت‌نام اقدام کنند.

** ۲۴ بهمن آخرین فرصت ثبت‌نام در دوره کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندس فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی از یک‌شنبه ۱۸ بهمن از طریق سایت سازمان آغاز شد و شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ پایان می‌پذیرد.

وی عنوان کرد: تمام داوطلبان ضرورت دارد با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه راهنما در صورت داشتن شرایط برای ثبت‌نام اقدام کنند. تا صبح امروز ۱۳هزار و ۷ داوطلب برای ثبت‌نام در این دوره اقدام کرده‌اند.

توکلی ادامه داد:‌ ثبت‌نام برای آزمون سراسری سال۱۳۹۵ نیز از دیروز (۱۹ بهمن) از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد و در چهارشنبه ۲۸ بهمن پایان می‌پذیرد. به داوطلبان توصیه می‌شود برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه و ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه مربوط در صورت داشتن شرایط با رعایت ضوابط برای ثبت‌‌نام اقدام کنند، تا صبح امروز ۱۳هزار و ۱۸۰ داوطلب برای ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181375

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر