1

لوبانف: برخی هواداران پرسپولیس رفتارهای عجیب و غریبی را انجام دادند / فقط چند کیلو اضافه وزن دارم

  • کد خبر : 181411
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

دروازه بان ازبکی تیم پرسپولیس گفت: «اگر توپی وارد دروازه می شود، یک بازیکن مقصر آن نیست و همه در آن سهم دارند.»

الکساندر لوبانف در دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن نیز دو گل دریافت کرد تا در سه بازی که برای این تیم انجام داده ۵ بار دروازه اش باز شده باشد.

لوبانف در مورد این موضوع توضیحات جالبی را ارائه می دهد: «فکر می کنم این از بدشانسی من است که دروازه پرسپولیس در این بازی ها باز شده. البته با توجه به آنچه که در این مورد شنیده ام و وضعیتی که از این تیم ها دیده ام گویا دیدارهای اخیر جزو بازی های سخت پرسپولیس بوده است.»

لوبانف در حالی این جمله ها را می گوید که خیلی ها معتقدند او در گل های خورده پرسپولیس نقش چندانی نداشته است: «ممنون. بدون شک همه بازیکنان تیم تلاش می کنند تا دروازه پرسپولیس بسته بماند. اگر هم توپی وارد دروازه می شود، یک بازیکن مقصر آن نیست و همه در آن سهم دارند.»

لوبانف از حمایت هواداران پرسپولیس تقدیر و تشکر می کند: «از همان بدو ورودم به ایران تا به امروز هواداران پرسپولیس نسبت به من لطف زیادی داشتند. آنها همواره مرا حمایت کرده اند و امیدوارم که بتوانم جای محبتشان را بدهم. البته در این بین بعضی ها هم رفتارهای عجیب و غریبی را انجام دادند، که من به این قضیه زیاد توجه نمی کنم.»

بعضی ها معتقدند که لوبانف از اضافه وزن رنج می برد اما او هم با برانکو هم عقیده است و در مورد این موضوع چنین توضیح می دهد: «خودم هم شنیده ام که بعضی ها گفته اند من چاق هستم اما من فقط چند کیلو اضافه وزن دارم. با توجه به برنامه منظم پرسپولیس من رژیم هستم و انشاله به زودی وزنم را کم می کنم. امیدوارم با بهترین شرایط و آمادگی کامل برای پرسپولیس به میدان بروم. هدف همه ما موفقیت پرسپولیس است و دوست داریم دل هواداران را شاد کنیم.»

اسپورت تی وی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181411

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر